|
Re: DJ Stigma
| quote: | Originally posted by Robvef
Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!! |
Klopt, die is echt goed! Ken je 'The First Fall' ook? Das uit de serie waarvan de andere delen door Lars Holte (The First Summer) & DJ Jamie (The First Winter) gemixed zijn.
Die cd van Stigma is echt ZWAAR goed.
Hij heeft nog veel meer leuks, ik heb een paar sets van um:
DJ Stigma - Live at Radio NRK (20-10-00)
DJ Stigma - Live At Hyperstate 2000 - Oslo (23-09-00)
DJ Stigma - Stigmania
DJ Stigma - Global Clubbing - Norway
DJ Stigma - ITWT 2
Ze zijn allemaal echt cool. Zeker aanraders voor de trance-liefhebbers...
Enneh, Henkie_Henk: Tuurlijk geen Jean liefhebber nee... zoals die vent scratched en rapt! 
Ik heb um op Mysteryland zien 'spelen', toen probeerde hij 'Put your hands up in the air' te mixen met 'Kernkraft 400 - Zombie Nation'....SJEEEEEEEEEEEEZUS, wat was dat SLECHT zeg!
Om maar niet te spreken van de set op Trance NRG in Heerenveen, die precies hetzelfde was als die van Hyperstate.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|