Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

oakenfold på mainstage.. herregud. om han inte kan beatmatcha på sin essential mix lär det inte gå bättre på TE.

http://www.lacksesepsotygh.se/oakenfold_trainwreck1.mp3
http://www.lacksesepsotygh.se/oakenfold_trainwreck2.mp3
http://www.lacksesepsotygh.se/oakenfold_trainwreck3.mp3

hästkapplöpning.

Old Post Dec-30-2006 10:31  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
oakenfold på mainstage.. herregud. om han inte kan beatmatcha på sin essential mix lär det inte gå bättre på TE.

Tur man inte planerat in honom då

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Dec-30-2006 12:38  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

flyg bokat och betalt!

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-31-2006 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Måste stanna hemma och plugga, jag

Old Post Jan-01-2007 16:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SWE]Helios
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2006

Håller på och filurar med biljetter i skrivande stund.
Sen blev man lite fundersam... Vad exakt är det som krävs för att få presspass?

Old Post Jan-01-2007 21:07  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Bokad och klar. Syns där nere. Det här måste tröstas med efter julens stora tragedi. Aja man lever iaf. Funtar på att dj på bussen om det går =) ?????

lacksesepsotygh: Vad illa den mixen lät. . ryser bara att höra otakten. Jag ska inte säga att jag är bättre eller så men ändå.

Old Post Jan-10-2007 23:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Håller på och filurar med biljetter i skrivande stund.
Sen blev man lite fundersam... Vad exakt är det som krävs för att få presspass?

Gå till id-t.com och leta upp mailen för Trance Energy... typ kolla efter conntact, trance energy... och beskriv varför du vill ha presspass, vilka du fotar för osv.
Har du tur får du svar, har du mer tur får du inloggningsuppgifter till deras presssida... och har du ännu mer tur får du presspass direkt!
Jag lyckades inte första året, andra året kom jag i kontakt med en tjej från id-t i Tyskland och sen har jag bara spunnit vidare på att jag fått presspass tidigare. Men i år hoppar jag över Trance Energy... mina öron pallar in Hollänska fester längre...

"It's all gone Steve mé Lloyden"

Old Post Jan-10-2007 23:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh

http://www.lacksesepsotygh.se/oakenfold_trainwreck1.mp3
http://www.lacksesepsotygh.se/oakenfold_trainwreck2.mp3
http://www.lacksesepsotygh.se/oakenfold_trainwreck3.mp3

hästkapplöpning.

det där är standard på TE. har genom åren hört flera DJs på TE beatmatcha på det viset. Jag tror inte de tar in "tekniskt" duktiga Djs. Hade de gjort det hade de inte tagit in Gielen eller DJ Jean varje år som båda mixar lika bra som nybörjare.

Old Post Jan-10-2007 23:31  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Sen ska man ha klart för sig också att det knappast finns någon svårare miljö att beatmatcha i. Du har en stor mässhall med insanely högt ljud som studsar ganska hejvillt, det finns inga monitorer i världen som kan överrösta den volymen helt.

Sen att många DJ's satsar mer på att showa än dom lägger tid på att beatmatcha är ju en helt annan femma, ibland blir det galoppbana och ibland blir det som när halliwell 05 upptäckte att låten höll på att ta slut, helt fucking jävla fabulous iaf (han kastar sig från ena sidan av båset till andra, drar en backspin på låten som går och dunkar in nästa låt och det blev helt klockrent)

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-13-2007 01:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Vizay
Sen ska man ha klart för sig också att det knappast finns någon svårare miljö att beatmatcha i. Du har en stor mässhall med insanely högt ljud som studsar ganska hejvillt, det finns inga monitorer i världen som kan överrösta den volymen helt.

Sen att många DJ's satsar mer på att showa än dom lägger tid på att beatmatcha är ju en helt annan femma, ibland blir det galoppbana och ibland blir det som när halliwell 05 upptäckte att låten höll på att ta slut, helt fucking jävla fabulous iaf (han kastar sig från ena sidan av båset till andra, drar en backspin på låten som går och dunkar in nästa låt och det blev helt klockrent)

jag skulle köpa det argumentet om det inte vore för att DJ Jean nästan aldrig kan sätta en mix oavsett var han spelar :-)

Old Post Jan-13-2007 01:10  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Som sagt, vissa DJ's lägger mer tid på att showa än på att faktiskt se till att låtarna är korrekt beatmatchade.

Jag vidhåller dock fortfarande det jag skrev tidigare, tom. de bästa DJ'sen missar mixar i sådanna miljöer pga. rådande omständigheter.

Senaste TE så missade Armin en eller två mixar och wreckade lite, något som normalt sett är jäkligt ovanligt...

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-13-2007 01:32  Sweden
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Vizay

Har för mig att jag stod jämte dig i just detta läget.. eddie är störd ibland!
Jean är ruskigt pinsam ibland.. finns en gräns mellan att vara lättsam party-dj och att totalt förstöra varenda möjlig övergång

Last edited by Jeremy H on Jan-13-2007 at 05:56

Old Post Jan-13-2007 03:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown 4 strings diving remix [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - Casa del Diablo [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:39.

Forum Rules: