|
Re: Re: Happy New Year!!!
| quote: | Originally posted by 2 Devine
אז..............
איך חגגתם? מה עשיתם? ספרו חוויות,תלונות והצעות!!! |
בבית
עצוב? לא במיוחד
את הכסף שומרים לאירועים חושבים באמת (ע"ע חמישי הקרוב במקסים!)
היתה שנת מפנה והתעוררות מחדש לדעתי שהחלה בז'אנר הפרוגרסיב
מוזיקלית אני חושב שכל שנה היא טובה מספיק לטעמי בסופו של דבר
זה סוד הקסם שמפרה את סיפור האהבה ביני לבין המוזיקה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|