Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Arafat en Sharon naar Qlimax??!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Rizz
Whauahahaaaaa l8e man!!

Cabaratier??!! Niet echt een droom van mij nee! En jij Henkie heb jij nog dromen of ben je zo reeel omdat maar 8terwege te laten.
Ja wat wil je he.......als je al zo'n moeite moet doen om zo'n originele nick te bedenken dan heb waarschijnlijk al je energie al verbruikt!!

ik zou me maar ff rustig houden als ik jouw was, als je een grap "probeert" te maken kun je commentaar verwachten, en dan moet je niet als een opgefokte puber reageren als mensen het niet grappig vinden

anders kan ik wel ff een praatje maken met de webmaster van de site hoor, is ook geen probleem

Old Post Mar-30-2002 13:28 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rizz
tranceaddict in training

Registered: Feb 2002
Shame / Disagreement

OEI OEI OEI!!

het spijt me...vergeef me....

Blik??!! de inhoud van je schedel?? of bedoel je dat niet....??

In ieder geval wel leuk dat je snel reageert......dat stel ik wel op prijs en ach...weet je wat het is......met zo'n druk sociaal leven als jij wel zal hebben is het meestal moeilijk om een gaatje te vinden om iets te posten...dus bij deze bedankt!!! z

zie mij gewoon een beetje als de Pim F. op dit een beetje ingekakte forum.......

En doe de webmaster ff de groeten als je hem spreekt!! Dit forum is namelijk zwaar relaxxx!!

En trouwens, die puber zal ik altijd blijven...hoop ik!!

mzzl

Old Post Mar-30-2002 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rizz Click here to Send Rizz a Private Message Add Rizz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ach ja, als je ruzie wilt hebben met de moderators van dit forumpie, ik vind het best hoor

Old Post Mar-30-2002 13:45 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

woeiii!!

Massive graaft de strijdbijl op, zet blauw helm op hoofd en plakt paar streepies op z'n mouwen... WARTIME!!

*pief* *paf* *knetter*

Old Post Mar-30-2002 13:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Rizz

zie mij gewoon een beetje als de Pim F. op dit een beetje ingekakte forum.......

Massive aait Rizz eem over z'n kale bolleke..

god zegene u mijn zoon

Old Post Mar-30-2002 13:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rizz
tranceaddict in training

Registered: Feb 2002
Sad

Wie heeft het hier over ruzie.......??

Ik ben niet zo'n ruziemaker......ik ga gewoon in op jullie commentaar...kan best wel tegen kritiek hoor en die "grap" die deze thread als thuis heeft, heeft inmiddels al 2 blz.

beetje pit in de threads kan geen kwaad d8 ik zo! en volgens mij heeft Massive...het wel begrepen!

Maar als je zegt van daar kan ik niet tegen of zo........ja

dan reageer je toch gewoon niet,....er zijn zat threads waar de mensen elkaars cyberkont kussen dusssssss......als je je daar meer thuis voelt! Dan hoef je ook niet de hele tijd van die dreigementen te maken van: pas maar op hoor! dadelijk geef ik het door aan de webmaster! dat is ook een beetje puberaal toch??!

maarre vrolijk pasen nog verder........

Old Post Mar-30-2002 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rizz Click here to Send Rizz a Private Message Add Rizz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

dude, jij zit stomme opmerkingen te maken over de nick van iemand

ik heb als moderatorvan dit forum dan wel recht om te reageren daarop, dacht ik zo

Old Post Mar-30-2002 14:17 
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

laat 'm toch lekker... denk je dat henkie zich nou gekwetst voelt dan omdat er iets over zijn nick wordt gezegd?

Old Post Mar-30-2002 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

woef woef

We love you henkie, we do

en ik hou ook van de rest van jullie allemaal hooorrrrrrrr

ik ben de Arafat van dit forum

en ik zie de grap er niet van innnnnnnnnn

Old Post Mar-30-2002 14:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

zeg Rizz, ik vind dat jij voor een newbie wel een redelijk grote bek hebt, en al helemaal voor iemand die nog nix nuttigs gepost heb....

maarja, das verder niet mijn probleem... zie het wel als je TA in jail word...

L8er

Hard = goed

Old Post Mar-30-2002 22:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Ach, laat m toch. Net of Rizz zo origineel is.

Iedereen heb z'n eigen nick en dat dient men maar te respecteren. Ik zie er het nut niet van in om mensen daar op te pakken, maar goed...

En een thread heeft hier al snel 2 pagina's of meer dus zo bijzonder is het allemaal niet. Het overgrote deel zijn aanmerkingen over het zielige gedrag van Rizz, dus allemaal vrij nutteloos m.b.t het onderwerp (wat ook al nergens op sloeg).

Old Post Mar-30-2002 23:27 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Het overgrote deel zijn aanmerkingen over het zielige gedrag van Rizz, dus allemaal vrij nutteloos m.b.t het onderwerp (wat ook al nergens op sloeg).

bij deze

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-31-2002 00:24 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Arafat en Sharon naar Qlimax??!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Virgen - with sound file!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAalto - "Rush" (Super 8 vs Orkidea Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:21.

Forum Rules: