Nån som var där i fredags ? Själv kunde jag inte gå... jävla envis förkylning/feber...
___________________ www.Steveheden.se
Christian ska visst i baren
Jag var på trettondagsdansen =) Tyas och MIKE var mäktiga
quote:Originally posted by [SWE]Helios Jag var på trettondagsdansen =) Tyas och MIKE var mäktiga tok noen bilder fra event'n ?
___________________ ::follow your intuition:: http://www.dailymotion.com/global_phases
quote:Originally posted by euphoria_ibiza tok noen bilder fra event'n ? Bilder finns på www.tranceclubber.com
Sean Tyas ägde verkligen men det var ju väntat.. Mike å andra sidan var ganska tråkig, inget speciellt alls
quote:Originally posted by trancedanne Sean Tyas ägde verkligen men det var ju väntat.. Mike å andra sidan var ganska tråkig, inget speciellt alls Hörde Tyas inte var så bra på mixarna... men musikvalet var grymt!
ser ut som en braa vår de här... nått ska man väl lyckas besöka iaf förhoppningsvis ...nått måste väl va 18+
___________________ MY MYSPACE!!!
quote:Originally posted by fe_maLe ser ut som en braa vår de här... nått ska man väl lyckas besöka iaf förhoppningsvis ...nått måste väl va 18+ Är du i Sverige nu ? Isf... klart du ska me!
quote:Originally posted by SteveTranz4ever Är du i Sverige nu ? Isf... klart du ska me! jao .. kom hem i veckan igen ska försöka dyka upp på nån fest o säga hej
Jag kommer nog till Ferry Corsten om en månad, ska se om jag får med mig någon till PvD eller Sven Väth också
Ferry Corsten biljetter klara ! Jag har också åkt på nån jäkla förkylning nu, men det hoppas jag hinner försvinna