Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.
terug naar die goede oude tijd vet!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer nederlandse commentaar vet !!!
Jan-06-2007 17:00
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt
Jan-06-2007 17:01
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt
100 tegen 1 dattie dat doet...
Jan-06-2007 19:06
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.
+1 Khoop dat de show op Slam FM verschilt van het format dat nu op Fresh/DI gebruikt wordt. ASOT oude stijl was echt leuk !
Jan-07-2007 19:59
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Jan-14-2007 04:12
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by ahp2002
haha ik vind die persberichten altijd zo mooi!
je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen!
wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo,
Ja, die gastmixen & XXL-uiztendingen waren echt goed te pruimen destijds . Zou geen verkeerde zet zijn .
Jan-14-2007 17:02
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by eieregooie
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik
Stonden die ook niet op kantelen betreffende ether-frequenties ofzo? Kan me iets vaags inzake Fresh FM herinneren van een tijdje terug.
Jan-14-2007 17:03
jappy-b
Junior tranceaddict
Registered: Jan 2007
frsh fm heeft al jaren een ether frequentie hoor...
maar ze doen goeie zaken binnen nederland met die live stream zn dr een hoop die ASOT en Hardhouse Generation luisteren
alleen afgelopen donderdag geen ASOT op fresh fm... en vanaf 6 april pas op slam fm wat gaat dat worden...
Van Buuren gaat iedere vrijdagavond zijn programma 'A State of Trance' maken voor de zender tussen 22:00 en 24:00 uur. Eerder maakte hij dit programma voor Fresh FM, XFM en ID&T Radio.