Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.
terug naar die goede oude tijd vet!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer nederlandse commentaar vet !!!
___________________
oh yeah do you really think that !
Jan-06-2007 17:00
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Amsterdam
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt
___________________
oh yeah do you really think that !
Jan-06-2007 17:01
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt
100 tegen 1 dattie dat doet...
Jan-06-2007 19:06
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by AirPole
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.
+1 Khoop dat de show op Slam FM verschilt van het format dat nu op Fresh/DI gebruikt wordt. ASOT oude stijl was echt leuk !
Jan-07-2007 19:59
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik
Jan-14-2007 04:12
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by ahp2002
haha ik vind die persberichten altijd zo mooi!
je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen!
wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo,
Ja, die gastmixen & XXL-uiztendingen waren echt goed te pruimen destijds . Zou geen verkeerde zet zijn .
___________________
Tuig van de eerste klasse!
Jan-14-2007 17:02
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by eieregooie
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik
Stonden die ook niet op kantelen betreffende ether-frequenties ofzo? Kan me iets vaags inzake Fresh FM herinneren van een tijdje terug.
___________________
Tuig van de eerste klasse!
Jan-14-2007 17:03
jappy-b
Junior tranceaddict
Registered: Jan 2007
Location: Zoetermeer, Holland
frsh fm heeft al jaren een ether frequentie hoor...
maar ze doen goeie zaken binnen nederland met die live stream zn dr een hoop die ASOT en Hardhouse Generation luisteren
alleen afgelopen donderdag geen ASOT op fresh fm... en vanaf 6 april pas op slam fm wat gaat dat worden...
___________________
sex is just like hacking, you get in you get out and you pray you've left nothing behind
Armin van Buuren twee maanden eerder op Slam!FM
Armin van Buuren zal twee maanden eerder starten met zijn programma op Slam!FM. Eerder werd bekend dat hij op 6 april zou gaan starten op de zender dit is nu 2 februari geworden.
Van Buuren gaat iedere vrijdagavond zijn programma 'A State of Trance' maken voor de zender tussen 22:00 en 24:00 uur. Eerder maakte hij dit programma voor Fresh FM, XFM en ID&T Radio.