|
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
funkar ju inte står att det är nå fel på lösen eller användarnamnet! Är det några som har glömt att signa ut eller? |
var samma för mig, jag fick infon som nummer 2... jag fixade låtarna på annat håll
måste för övrigt hålla med er andra, Langes mix är ju lätt skönast
___________________
man with no sig
|