Ikke heb nog geen planne dit jaar . Me & m'n homeys hadden t erg druk dit jaar (studie etc), dus we zien elkaar minder vaak dan vroeger, dus dat betekent dat minder de vakantie bezigheden bespreken. Nou maar hopen dat t een last-minute wordt of zow, anders wordt t egt een kutzomer!!
Afgelopen 2 jaar wel naar Mallorca geweest en dat was echt FANTASTISCH!!!!!! Heerlijk uitgaansleven daar!! Alleen erg veel Duitsers daar, maar dat is geloof k overal in Spanje zo. Moet er wel bij zegge dat k absoluut geen problemen met onze oosterburen heb en dus ook nie op vakantie.
ltr
Mar-28-2002 23:57
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ik ga s ff een potje poepen.
BRB!!
Mar-29-2002 00:36
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ga s ff een potje poepen.
BRB!!
ben je al terug?
Mar-29-2002 00:53
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Benidorm denk weer.. last minutje.. Eem daar stampe weer in pacha enzo.. boven spanjaardes uittorenen.. lelijke meisjes checke.. lekker tegen jongens aandanse .. heb er nu al zin in
Originally posted by Miss Proximus
Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken:
ZUID AFRIKA!!!!!!
*cut* fotos *cut*
Jullie allemaal veel plezier deze zomer
WAUW ECHT??!!
Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh?
Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!!
En 5 maanden?? das wel errug lang of nie?
Anyway,jij zal je wel vermaken
Last edited by Henkie_henk on Mar-30-2002 at 01:49
Mar-29-2002 07:46
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
/me gaat lekker naar tuinesië, dus ik blijft zoalst nu staat @home
Mar-29-2002 08:56
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk. Meisje uit me klas gaat ontwikkelingshulp doen in Gambia en moet zelf nog de reis betalen ook. Nou geweldig meid!
Ik gaat naar Chersonissos dit jaar met 7 vrienden. We hebben twee appartementen en de ene helft gaat 1 week en ik met drie anderen twee weken. Heb er echt errug veel zin in!
Mar-29-2002 09:36
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Donna
WAUW ECHT??!!
Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh?
Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!!
En 5 maanden?? das wel errug lang of nie?
Anyway,jij zal je wel vermaken
Ja best lang hè? Ik heb m'n kuisheidsgordel al klaar liggen
nee maar ik ga op uitwisseling en het programma duurt ongeveer tot half december en hier in Leeuwarden begint het volgende moduul pas weer in februari. dus Andreas (vriendje) komt als ik klaar ben lekker langs en tegen die tijd is ook de Zuid-Afrikaanse LP, dus ik hoop te kunnen regelen dat hij op een truck mag draaien
ik ga iig een WIldlife Programm doen. we krijgen les over het wildlife toerisme in Zuid-Afrika en we gaan ook "veldwerk" doen en werken in het Shamwari reservaat (mooiste reservaat Z-A)
en zoals je ziet ligt t hotel naast t strand...en het is er ook nog bijna elke dag 32 graden WOEI!!
Hoe lang ben jij in Mexico geweest? Lijkt mij ook ERG vet (aangezien ik ook helemaal verslaafd ben aan Burritos enzo ) Me gusta la comida mexicana
Mar-29-2002 09:38
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
thuis... sad but true...
of kameraden moeten ineens met iets op de proppen komen... maar ga zelf niet aan het regelen...(nu eens niet, laat ik het zo zeggen)...
en daar ik ook single ben (heeft ook voordelen trouwens) wordt ut ook niet wat om met chick weg te gaan....
dus nou maar hopen dat ik een zomerbaantje voor de volledige vakantie kan vinden....even de kas spekken, en dan toch maar weer eens kijken naar een auto... ben dat OV na vanmorgen weer eens spuugzat (bus reed niet, niet aangegeven, trein betalen, was OOK niet aangegeven.. en we moeten nog terug ook )
het belooft weer een spannende zomer te worden, met alle dj's in het buitenland enzo
Mar-29-2002 09:58
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Mij gaat naar Kos voor 15 dagen met 15 vrienden. Tis in de begin van de vakantie...ga eind van de vakantie waarschijnlijk nog last minute boekuh
Mar-29-2002 11:57
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Ik ga naar Lloret, net als vorig jaar. 10 dagen vanaf 8 juli, heen bus, terug vliegen in hostal Reces voor maar 265 euro, top daarzo