Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [VID] Sven Vath est un fou !
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Steve-Austin
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Liège - Luik - Luttïch

quote:
Originally posted by Adria75
je crois pas que ce soit ame - rej je l'ai en cd a moins que ce soit un remix


Moi je parlais du set de Richie Hawtin ...


___________________

Old Post Jan-12-2007 07:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict



Registered: May 2006
Location: Strasbourg / France

@Adria75: si tu parles de la ziq que Sven joue c'est çà


___________________
Matthieu

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Jan-12-2007 08:14  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France
Re: [VID] Sven Vath est un fou !

quote:
Originally posted by beckham23
Une petite vidéo de Sven Vath, no comment

http://vids.myspace.com/index.cfm?f...eoid=1228550698

ah ah ah...

en fait, c'est Papa Sven en vacances, il s'est dit "tiens pourquoi pas louer une villa et poser un ptit sound system"... hop voilà le résultat...


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Jan-12-2007 23:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Paris

quote:
@Adria75: si tu parles de la ziq que Sven joue c'est çà


merci arobase t'assure t'a trouvé comment? tu connaissais deja?

Old Post Jan-13-2007 20:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Adria75 Click here to Send Adria75 a Private Message Visit Adria75's homepage! Add Adria75 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:
Re: Re: [VID] Sven Vath est un fou !

quote:
Originally posted by maxxyme
ah ah ah...

en fait, c'est Papa Sven en vacances, il s'est dit "tiens pourquoi pas louer une villa et poser un ptit sound system"... hop voilà le résultat...


mais le top c'est celle là quand meme

http://www.youtube.com/watch?v=x6musnqGIHA


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Jan-13-2007 20:49  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drl9703
tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location: Brest, France
Re: Re: Re: [VID] Sven Vath est un fou !

quote:
Originally posted by d&b
mais le top c'est celle là quand meme

http://www.youtube.com/watch?v=x6musnqGIHA


Excellent

Old Post Jan-13-2007 21:01  France
Click Here to See the Profile for drl9703 Click here to Send drl9703 a Private Message Visit drl9703's homepage! Add drl9703 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict



Registered: May 2006
Location: Strasbourg / France

quote:
Originally posted by Adria75
merci arobase t'assure t'a trouvé comment? tu connaissais deja?

Bah vi, gros tube en 2005 et je l'ai dans mon bac


___________________
Matthieu

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Jan-13-2007 21:18  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Liège - Luik - Luttïch

quote:
Originally posted by arobase
Bah vi, gros tube en 2005 et je l'ai dans mon bac


J'ai beau relire les messages, je ne vois pas tu donnes le titre du morceau joué par Sven ...


___________________

Old Post Jan-14-2007 00:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict



Registered: May 2006
Location: Strasbourg / France

@Steve-Austin: Clique sur "çà"


___________________
Matthieu

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Jan-14-2007 11:22  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2003
Location: Lausanne, Switzerland

toujours personne pour le nom de ce track ?


personne ne connais ``??


___________________
Koris

Retired cheese producer.

Old Post Jan-19-2007 09:30  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2003
Location: Lausanne, Switzerland

quote:
Originally posted by Koris
toujours personne pour le nom de ce track ?


personne ne connais ``??



alors j'edit, il semblerai que cela soit

Akzidenz Grotesk - Isbjorn

a confirmer dans le prochain episode!


___________________
Koris

Retired cheese producer.

Old Post Jan-19-2007 09:37  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict



Registered: May 2006
Location: Strasbourg / France

Je vous ai balancé le lien discogs il y a une semaine, regardez mon message du 12/01 à 9h14 Je confirme c'est bien çà.

Y'a qu'Adria qui avait percuté apparement lol


___________________
Matthieu

http://www.myspace.com/arobase67

Last edited by arobase on Jan-19-2007 at 10:00

Old Post Jan-19-2007 09:53  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [VID] Sven Vath est un fou !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Juan MacLean - Give Me Every Little Thing (Cajmere Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:43.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!