|
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות
אז קודם כל GTI
ראשי תיבות זה ככה -
G - Grnad
T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה
I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה
בגלל זה כל הישנות זה רק GT
כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה
עכשיו פולו GTI
זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה
וגם לא כל הדגמים שלה
וה Z3
לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה
וגולף GTI זה חמוד
אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5
שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום)
ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION
שזה בכללללל מנוע 2800
שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6
הישנות.........אין זה בכלל טיל
אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו
עדיף STI
אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל
שיאאאאאא |
לי אין עדיין אוטו
עוד חצי שנה בעזרת השם
אבל לאבא שלי יש
BMW 740
ולאמא שלי יש ג'יפ סוזוקי ויטרא
לא שאני מבין במכוניות או משהו
אבל אני יודע שזה מכוניות טובות...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|