Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [23-02-2006] Quattrocento #21 w./ Lexicon Avenue @ Les Bains Douches - Paris
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Quoi c'est la gay pride ds les bermudas là-bas ? On m'aurait menti ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-05-2007 20:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
faites chauffer le beurre voila stan

Old Post Feb-05-2007 20:38  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Quoi c'est la gay pride ds les bermudas là-bas ? On m'aurait menti ?

Faut voir quelles références t'as sur les Bains, mais ça fait un bout de temps (depuis + d'un an, Décembre 2005 quand ça a réouvert) que c'est un endroit branché gay...
Mais pour les Quattrocento, je dirais "ça va"...

En tout cas, j'en serais sans aucun doute...
Ptêt même qu'il y aura aussi Atton Tray & quelques friends...?

Ta-fr supa class members :
- maxxyme
- Massi
- stanymi (? )

Old Post Feb-06-2007 09:37  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by maxxyme
Faut voir quelles références t'as sur les Bains, mais ça fait un bout de temps (depuis + d'un an, Décembre 2005 quand ça a réouvert) que c'est un endroit branché gay...

ah non mais moi j'en sais rien moi, c'est Anne qui dit, c pas moi... j'y suis allé y a de ça 6 àu 7 ans, on était restés 15 minutes avant d'aller à la soirée disco du Queen, c'était un dimanche soir... mon dieu cette soirée, je m'en souviendrais tiens ! On avait fait diffuser 4 bouteilles de poppers sur des chauffages dans une petite pièce d'un appartement (je sais mm plus ou c'était, chez qui.. ) et alors là bonjour les ravages du bordel. Vous saupoudrez d'un peu de liquide alcoolisé là-dessus et je peux vous garantir que vous voyagez loin...très loin.

Sinon, oui de bonnes chances que j'aille à cette soirée. C'est cb au fait ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-06-2007 09:59  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Sinon, oui de bonnes chances que j'aille à cette soirée. C'est cb au fait ?

Tip: faut s'arranger avec Massi pour être sur guestlist.
Sinon de mémoire c'est 15 € avant 1h puis 20 €, tout ça avec 1 conso.

Old Post Feb-06-2007 10:27  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Moi je viens, et Stan aussi allez hop

- maxxyme
- Massi
- stanymi
- Anne

Et j'veux bien la guestlist au cas où ce serait gay pour fermer sa gueule à l'autre crétin de physio de l'entrée

Old Post Feb-06-2007 10:46 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by anne348
Moi je viens, et Stan aussi allez hop

bon bah ouais alorsn je viens.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-06-2007 12:38  France
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

Lexicon Avenue

ça c'est fort!

Il faut vraiment que je viennes à une soirée Quattrocento mais la ça tombes mal en plus je serais à Berlin pas longtemps aprés

Old Post Feb-06-2007 13:15 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Tain j'ai envie de venir, mais ya un truc qui me retient....

Faut que je gere, mais mince, anne fais le deplacement, voila un bon argument!

Old Post Feb-06-2007 17:13  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Old Post Feb-06-2007 17:48 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

- maxxyme
- Massi
- stanymi
- Anne
- Lytchix

Moi aussi, j'ai envie de faire une soirée Quattrocento.

Ils sont chiants à l'entrée aux Bains?

Old Post Feb-15-2007 10:14 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by Lytchix
Ils sont chiants à l'entrée aux Bains?

Ca dépendra du physio. Ce sera celui de d'hab ou un spécial du team Quattrocento??

Massi, si tu passes par TA...

Old Post Feb-15-2007 10:24 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [23-02-2006] Quattrocento #21 w./ Lexicon Avenue @ Les Bains Douches - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown vocal sample [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno Machine - "Bassline" (Club Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:39.

Forum Rules: