quote:Originally posted by FredNova ge moet ni alles geloven wat die zegt he, maar dat heb ik toch wel niet gezegd hoor DJ Coone - Love dan?
quote:Originally posted by FredNova Nee, de nieuwe Felix Project Milk Inc - I'm No Angel vind ik dan toch beter bij het concept van Sensation passen hoor.. Maar nu ff serieus, is er eigenlijk al iets bekend over wie het anthem maakt?
___________________ .:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
quote:Originally posted by FredNova Nee, de nieuwe Felix Project lol
ik dacht nochthans dat het deze ging worden: highstreet allstars
lol, da cliptje , weer lekker marginaal in mekaar gestoken met animatie voor 10-jarigen uit welke track is da melodietje geript btw?
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
te lui om dat filmke te bekijken... maar gert verheyen komt er toch in voor hoop ik?
___________________ www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
quote:Originally posted by MikeVee te lui om dat filmke te bekijken... maar gert verheyen komt er toch in voor hoop ik? 3 keer zelfs
Da komt idd van oude plaat. Concept van een jumpplaat: oude melodie + handgeklap + softe jumpbass + belachelijke stemmekes Weet er iemand wat het origineel is? Een jumpende koe, auto en Eifeltoren, komaan ...
quote:Originally posted by Antony ik dacht nochthans dat het deze ging worden: highstreet allstars de clip is al even belachelijk als het nummer zelf pure rommel
Met Belgisch kwaliteitslabel
ik heb vernome dat het anthem van Black al wel bekend is: DJ Ghost - My Sensation Is Black ben wel razend benieuwd naar het anthem van White dit jaar.. de voorbije 2 Belgische anthems ware echt wel ijzersterke nummers!!