Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wat zijn de voor- en nadelen van een Apple pc?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Haroddin
tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Push2005
Is dat waar dat Windows Vista zo ambetant doet met het afspelen van muziek en met de overdracht van je oude files ? Ik heb daar al geruchten over gelezen maar kheb nog nooit concrete gevallen gehoord.

Als het echt zo'n rottig ding is dan kunde miss ook beter een mac kopen. Ofwel installeer je gewoon Linux op je pc

Naar 't schijnt wel ja, zie ook http://dvinfo.net/conf/showthread.php?t=82336

Vooral de 2e post is interessant te noemen

Old Post Jan-30-2007 20:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Haroddin Click here to Send Haroddin a Private Message Visit Haroddin's homepage! Add Haroddin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Xilver
Mja ik ga kort en bondig zijn: Als je dat niet zelf weet, heb je waarschijnlijk geen Apple nodig, en zou ik bij PC blijven

Ergens volg ik u in die redenering, maar anderzijds zorgt ge op die manier enkel en alleen voor meer succes voor Microsoft, terwijl er andere bedrijven zijn die het misschien meer verdienen omwille van innovatie,...

Enkele voor en nadelen van een Mac (ik heb het over de regular-user macs, niet over de mac pro's):

Voordeel: uw hardware werkt gewoon, en geeft geen problemen met de software. Alles is op elkaar afgestemd.

Nadeel: eens je een mac koopt, moet je (bijna) niet aan upgraden denken... behalve een harde schijf, ramgeheugen,... Nuja, daar moet je zelf ook niet aan gaan klooien zoals bij een pc. Upgrades gaan u veel geld kosten, dus uiteindelijk moet ge u er bij neerleggen dat ge na een paar jaar opnieuw ne nieuwe gaat moeten kopen (als ge een up to date masjien wilt), ipv langzaam aan stukskes te vervangen.

Voordeel: minder last van virussen.

Nadeel: veel software die je nu gebruikt, zal je op je mac niet meer kunnen gebruiken. Er bestaan wel alternatieven, maar die reageren niet altijd zoals je het gewoon bent op een PC.

Voordeel: 't ziet er gewoon stukken beter en trendy'er uit

Nadeel: als je 't enkel voor de looks zou doen, ga je wel diep in je pocket mogen tasten... Nuja, da's bij alles: je hebt mensen die 150 euro aan een broek geven omdat ze er "trendy" uit ziet... 't is allemaal een kwestie van keuzes maken

Voordeel: het besturingssysteem zou een stuk betrouwbaarder zijn en veel stabieler draaien

Nadeel: je moet wennen aan al die nieuwigheden, en daar gaan wel een aantal dagen over. Ik heb al geregeld mac's te koop zien staan op forums omdat mensen maar niet gewoon konden worden aan die look & feel...

Old Post Feb-01-2007 21:47 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wat zijn de voor- en nadelen van een Apple pc?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTHOMAS MICHAEL's AUDIOGASM track ID needed [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInfusion - "Love & Imitation" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:30.

Forum Rules: