Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La meilleure trance faite dernièrement?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Moi je sais d'où viens le problème avec Tyas...

Beaucoup disent que tous ses reworks/remixs/prods se ressemblent... Ils connaissent quoi de ses travaux? Ses sales collab' qu'il fait pour le compte de Tatana , celles qu'il fait pour Dave 202 , et ses remixs mainstream martelés dans... ASOT ... Et même

Personnelement, en regardant le boulot qu'il fait avec certains artistes Anglais, y'a pas a chier, ce qu'il fait est vraiment énorme, faut juste arrêter d'écouter ASOT & TATW...

Mais ce n'est que mon humble avis

Old Post Jan-28-2007 13:47  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Vol De Nuit

Old Post Jan-28-2007 17:05  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

la trance daujourdhui tout se ressemble et pas une track qui sort du lot...

c mou et c chiant a mourir

vive les annees 1999 2001

encore un peu et ca sera le grand retour !

Old Post Jan-28-2007 21:09 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by dja-lex
la trance daujourdhui tout se ressemble et pas une track qui sort du lot...

c mou et c chiant a mourir

vive les annees 1999 2001

encore un peu et ca sera le grand retour !

Plus ou moins d'accord avec toi mais pour moi la plus grande année a été 2003, car de 99 à 2001 c'était juste les débuts de l'uplifting mais en 2003 ça partait vraiment dans tous les sens.

En ce qui me concerne, j'ai suivi le move progressive à partir de 2004 car il a su évoluer et avancer avec des prods inovantes et trancy pour arriver en 2007 pour les titres les plus "en avance" à de l'electro-prog ou minimal-prog.

Old Post Jan-28-2007 21:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Steve-Austin
Plus ou moins d'accord avec toi mais pour moi la plus grande année a été 2003, car de 99 à 2001 c'était juste les débuts de l'uplifting mais en 2003 ça partait vraiment dans tous les sens.

2003 etait un bon cru je suis tout a fait daccord avec toi mais 2003 ne m'a pas apporte autant d'emotions que 99-01....

Old Post Jan-29-2007 08:13 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ah ben oui mais si tu prend comme référence 99, tu vas avoir du mal à trouver quelque chose de bon

vise plus bas. ché pas... 2004 par ex

Old Post Jan-29-2007 11:30  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Orjan - Artic globe

Old Post Jan-29-2007 14:35  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La meilleure trance faite dernièrement?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease the title and the mix. [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax Graham - "Does She Know Yet" (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules: