Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Memorial set
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Damiàn_Oak
tranceaddict

Registered: Jan 2007

.

Ton message est très touchant et plein de sympathie. Oui la musique est un bon moyen en notre possession pour des multitudes de choses, dont ici, penser à une personne et lui rendre hommage.
Mes condoléances également pour cet évènement encore bien frais dans ton esprit, il faut désormais se tourner vers l'avenir, et se dire que ces personnes sont heureuses dans un autre monde .

Old Post Jan-28-2007 14:28  France
Click Here to See the Profile for Damiàn_Oak Click here to Send Damiàn_Oak a Private Message Add Damiàn_Oak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jumptofab
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Damiàn_Oak
.

Ton message est très touchant et plein de sympathie. Oui la musique est un bon moyen en notre possession pour des multitudes de choses, dont ici, penser à une personne et lui rendre hommage.
Mes condoléances également pour cet évènement encore bien frais dans ton esprit, il faut désormais se tourner vers l'avenir, et se dire que ces personnes sont heureuses dans un autre monde .

Les morts ne le sont pas tant que les vivants pensent a eux !

Old Post Jan-28-2007 14:32  France
Click Here to See the Profile for Jumptofab Click here to Send Jumptofab a Private Message Visit Jumptofab's homepage! Add Jumptofab to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Hors trance, si j'en avais un seul à te donner, ce serait celui-là:

Dead can Dance (Lisa Gerrard)- Sanvean

Sinon, quelques idées dans des styles différents:
Leonard Cohen - Hallelujah
Joy division - Atmosphere
Mozart - Requiem

Et toutes mes condoléances, du fond du coeur...

Old Post Jan-28-2007 15:03 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

beaucoup de titres déjà cités, je ne saurais trop quoi te conseiller, hormis ce titre magnifique et de circonstance.

William Orbit - Ravel's Pavane Pour Une Infante Défunte (Single Version)
la version de l'album est bien aussi.

Toutes mes condoléences.

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-28-2007 18:32  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Ace Da Brain - tales of dusk & dawn (ace's delight sunrise mix)
Airwave - when the things go wrong (elle te donne envie de chialer cette musique) Edit : Romain l'a déjà donnée.
Dj Quicksilver - timerider (lange remix)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-28-2007 19:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Electrovoya - Wishpers
Scott Bond vs. Solarstone - 3rd Earth
Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk

Old Post Jan-28-2007 23:37  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Registered: Jul 2005

Quand j'etais turbo pas bien j'avais comme artiste de prédilection Kai Tracid, dans ceux qui faisait le plus d'effet y avait :

# Too many Times
# Life is too Short
# 4 just 1 day
# The Worst Pain of All
# Suicide

Je crois avec du recul que l'artiste en lui même doit etre pas trop trop au top du moral...

Old Post Jan-29-2007 10:52  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Damiàn_Oak
tranceaddict

Registered: Jan 2007

Voici les tracks que j'ai choisi pour Marion (pas dans le bon ordre), je ferai le set dans quelques temps, je posterai si ça intéresse :

Momu - Suncicle
Envio - Time To Say Goodbye (Arksun's Filmscapes Remix)
The Quest - C-Sharp (Mackers' Piano's at Dawn Remix)
Faithless feat. Dido - Last This Day
The Thrillseekers - Escape
Arksun - One Day
Craig Armstrong - Laura's Theme
Nova Nova - Tones (Cafe del Mar Version)
William Orbit - Barbers Adagio For Strings
Craig Armstrong - Prelude
Massive Attack - Teardrop
(Placebo - Ion)
Aisen - Another Day
Dark Sanctuary - Cet enfer au Paradis
Queen - Who Wants to Live Forever
Texas - Zero Zero
Radiohead - I will
Dream Theater - Another Day
Dream Theater - Wait For Sleep
Dream Theater - Through Her Eyes (Live Version)
Blackmore's Night - Wish You Were Here
S-Tune - Nightflight
Within Temptation - Say My Name
Pixies - Where Is My Mind
Craig Armstrong - Choral Ending
Craig Armstrong - Symphony For Isabelle (Part 18)
Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia
Coldplay - The Scientist
Saez - Montée Là Haut

Old Post Feb-01-2007 02:06  France
Click Here to See the Profile for Damiàn_Oak Click here to Send Damiàn_Oak a Private Message Add Damiàn_Oak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

:'(

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-01-2007 08:23  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ouaahh la partie avec les Craig amstrong et les 3 dream Theater à mon avis doivent vraiment te donner envie de chialer...

En tout cas c'est très beau que tu aies fais ça.

Toutes mes condoléances à toi et aussi à cottcott44

Je me lève et je confirme

Old Post Feb-01-2007 09:59  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by Damiàn_Oak
Voici les tracks que j'ai choisi pour Marion (pas dans le bon ordre), je ferai le set dans quelques temps, je posterai si ça intéresse :

volontier pour ton set...

Old Post Feb-01-2007 10:06  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
oula faut pas que j'écoute ca moi, la fin avec le montée là haut ca me finirait.

Old Post Feb-01-2007 11:16  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Memorial set
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold vocal-house track [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax B. Grant vs. DJ Unique - Ex-Trax (Please Call Me Later) [Deep Blue Recordings] [DBR010-6] [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:30.

Forum Rules: