|
Wieder ein partyreportje :D
Wieder zuruck! 
Weer een zwaar vette avond gehad.
Zal maar ff met music beginnen.
Kwamen binnen met ATB, draaide Ian Van Dahl - Will I
Beetje rondgelopen en toen maar weer terug naar trancezaal.
ATB nog steeds bezig, maar die gast kan dus echt niet draaien he, op TE vorig jaar februari trouwens wel 
Echt slechte platen en ook nog slecht mixen...
Was echt asso druk op dansvloer
Daarna Kai Tracid!
Draaide als vanouds weer brute platen --> Trance & Acid, Hardcore Will Never Die (Derb Remix), Dumonde - Can U Dig It, Reeloop - Fucking Society enz.
Helaas draaide ie maar een uurtje , zal wel moeten uitrusten voor Qlimax ofzo 
Daarna draaide Oliver Swed (resident) weer, beetje veel remake nummertjes, en natuurlijk Starsplash - Free, zon vette beat na het stukje van "Like this" 
Daarna 2 liveacts van Dee Dee en Ian Van Dahl, was beetje boring, maar wel een superlekker wijf die van Dee Dee 
Daarna draaide Oliver Swed echt weer vette platen --> Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix), Punk (Cosmic Gate Remix ), DJ Isaac - On The Edge, echt bruut stampen nummer 
En nog wat oudjes (voor ons Holllanders dan ) --> Rocco - Everybody, Simulated en Twisted
Dat was het ff qua muziek, maar ik kan het toch echt niet nalaten het over die chickies te hebben
Chickie wat mij vorige keer opviel was er nu ook weer, helaas weer met vriend , was wel NL --> zie manier van dansen 
En beetje flirten met die Duitse chickies...
Eentje was wel intersted in me, kreeg wel een knipoog en glimlach toen ze wegging, achteraf wel spijt dat haar toch niet ff heb gepakt..., maar ja kan Kolkiewolkie ook nie in de steek laten he
Als zij er de volgende keer weer is gaat het wel weer erg gezellie worden 
Maar je kijkt toch echt je ogen uit daar, zoveel vrouwelijk schoon...
Die dames achter de bar zijn ook al zo HOT! , is wel wat anders als die boerentrienen die bij Dieka achter de bar staan 
Anyways was weer een zeer geslaagde avond, zal helaas komende weken ff nie komen, vervoer en geld probs, zeker als Qontact eind deze maand in aantocht is.....
|