Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by d&b
dites les gens du sud, y'en a qui sont déja allé à une soirée dragon bal à marseille ?

http://www.iden-mag.com/soiree-4776.html

J'ai pas de nuage magique donc non

edit: en tout cas la programmation est :

UMEK
SPEEDY J
DJ DEFI-J
SLEEP ARCHIVE Live
ZOMBIE NATION Live
OXIA
ANJA SCHEIDER vs PAN POT
ROMAN FLUGEL
KEVIN SCHERSCHEL
SEBASTEN GENRE

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Last edited by Defcon_7 on Feb-04-2007 at 22:23

Old Post Feb-04-2007 21:47  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: Re: Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

quote:
Originally posted by Dj MYTYK
Toute petite erreur sur les années (2006) max'!

Corrigé! Merci.

Old Post Feb-06-2007 10:33  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by _ Andy _
http://www.inox-festival.com/

INOX Festival 5
LINE UP DEFINITIF 10-11-12 Mai 2007
Vendredi 11 Mai
Salle La Dune:
- David Guetta
- Joachim Garraud
Salle Inox Club:
- Eric Prydz
- Scan X LIVE
- Anthony Rother LIVE

moi j'irai bien le Vendredi pour voir ANTHONY ROTHER, ses lives sont excellents! en+ la pluspart des pseudo-clubber seront dans l'autre salle pour voir Guetta et Joachim Grasgros
mais je me tate un peu car j'ai vraiment peur que ça fasse comme pour Robbie Rivera l'année dernière, ça me ferait chier de faire 400bornes pour qu'on m'annonce qu'"ANTHONY ROTHER n'est pas, il a une gastro, mais ne t'inquiète pas Guetta est là lui!"
faut que j'y réflechisse...

Old Post Feb-06-2007 10:34  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
moi j'irai bien le Vendredi pour voir ANTHONY ROTHER, ses lives sont excellents! en+ la pluspart des pseudo-clubber seront dans l'autre salle pour voir Guetta et Joachim Grasgros
mais je me tate un peu car j'ai vraiment peur que ça fasse comme pour Robbie Rivera l'année dernière, ça me ferait chier de faire 400bornes pour qu'on m'annonce qu'"ANTHONY ROTHER n'est pas, il a une gastro, mais ne t'inquiète pas Guetta est là lui!"
faut que j'y réflechisse...

moi c'est Prydz, vu 2 fois, 2 fois enchanté car ses sons sont trop puissants ... mais bon le même jour que guetta et garraud ça risque d'être tendu

Old Post Feb-06-2007 18:10  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Joachim Garraud @ L'aquarius (63) le 10 février...

Old Post Feb-06-2007 18:52  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

et aussi pour ceux qui sont dans le coin de Metz !!!

(pour Greggy )

Old Post Feb-07-2007 08:49  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
moi c'est Prydz, vu 2 fois, 2 fois enchanté car ses sons sont trop puissants ... mais bon le même jour que guetta et garraud ça risque d'être tendu

Ouais Prydz aussi m'interesse...
Mais t'es sûr que ça va etre tendu, je croyais qu'au contraire toute là "plèbe" serait dans la salle ou ya Guetta!
argh, je me tate, je suis pas sorti en club depuis Tiesto en Octobre 2005, ça commence à faire long...

Old Post Feb-07-2007 09:20  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

l'année dernière ils ont fait je crois 20.000 entrées sur 3 soirs... rien de plus à ajouter sachant que cette année Garraud, Guetta et Prydz sont les même soir

Old Post Feb-07-2007 18:10  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Q-BASE – 8 september 2007 – Airport Weeze

Old Post Feb-09-2007 19:07  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007
Re: Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

quote:
Originally posted by maxxyme
Thread "Next Parties" #02 de l'année 2007 !!!
Keep going !!!

Juste un changement de flyer à faire stp max':

Bon we

Old Post Feb-10-2007 18:03  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Vendredi 11 Mai

Salle La Dune:
- David Guetta
- Joachim Garraud
- Steve Angello

Salle Inox Club:
- Eric Prydz
- Scan X LIVE
- Anthony Rother LIVE

Old Post Feb-11-2007 10:55  Suriname
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Jdis çà à tout hasard, le Vendredi 27 Avril y'a la Turnmills Birthday avec John Askew AU MOINS

Donc ca veut dire que rien que pour ça j'y vais héhé

Old Post Feb-11-2007 15:33  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID this track [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoliquid - Rock It! [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:50.

Forum Rules: