|
Vet att en del säger att biljett priset e på tok för högt , men det e för att vi måste hyra in både ljud och ljus, från grund och botten, som ska täcka 800 kvm.
Och med tanke på lasern också så springer hela festen iväg.
Vill bara att folk ska veta att jag gör inte detta för att bli nån rik snubbe!
Utan vill att folk ska ha möjligheten att lyssna på Grymm musik.
Detta är ändå första festen. (kommer nog fler)
|