Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Released Tracks
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by TOR
Wat is het nut eigenlijk van zo'n MySpace-pagina? In welk opzicht is het systeem voordeliger dan een traditionele webpagina? Hoe functioneert het vriendensysteem en in hoeverre is dat van belang voor de status en populariteit van de artiest?

Enlighten me, ik snap er geen snars van.

Het nut is volgens mij in contact komen met andere producers of djs. Het grootste voordeel is dat het systeem snelle communicatie toelaat. Elke pagina heeft dan wel z'n eigen "gastenboek" maar dat is iets waar ik eigenlijk zelden naar kijk, het feit dat je iemand snel een persoonlijke boodschap kan sturen is immers veel handiger. Ongetwijfeld gebruiken heel wat mensen het ook om te slijmen bij djs of producers en om zo eventueel aan een felbegeerde promo te geraken. Ik gebruik het zelf eerder om gewoon in contact te komen met mensen die dezelfde muzieksmaak hebben. Zo'n myspace-pagina verlaagt immers de drempel - vind ik - om zo'n artiest te contacteren, al is het maar uit intresse, of voor de vraag wnr een bepaalde track nu gereleased wordt of zelfs eventueel een guestmix ... Het hele populariteitsgedoe om het meeste pageviews interesseert mij dan ook geen hol

Old Post Feb-01-2007 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

een snel boodschap kan ook via mail he, in principe duurt dat niet langer. Zelfde gaat ook een beetje op me die blogs. Een gewone site waar je dagelijks je verhaal op zet of een blog waar je dagelijks op post, veel verschil is er niet.

Old Post Feb-01-2007 14:07  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Ik trek mij eigenlijk geen hol aan van die hele myspace toestand. Ik heb er zelf geen account, en ben ook niet van plan er eentje aan te maken gewoon omdat ik er niet direct een voordeel in zie.

Old Post Feb-01-2007 14:44  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

quote:
Originally posted by djcresto
een snel boodschap kan ook via mail he, in principe duurt dat niet langer. Zelfde gaat ook een beetje op me die blogs. Een gewone site waar je dagelijks je verhaal op zet of een blog waar je dagelijks op post, veel verschil is er niet.

En geraak maar eens aan de mail van een producer of dj he ... via zo'n contact knopje op een officiële site krijg je toch nooit antwoord. Via myspace meestal wel eigenlijk, 't is drm ook dat ik het gebruik.

Old Post Feb-01-2007 15:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Feb-01-2007 17:55 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
En geraak maar eens aan de mail van een producer of dj he ... via zo'n contact knopje op een officiële site krijg je toch nooit antwoord. Via myspace meestal wel eigenlijk, 't is drm ook dat ik het gebruik.

+1.

Das het voordeel van myspace , heel producers zijn heel gemakkelijk te bereiken op die manier.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Feb-01-2007 18:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

quote:
Originally posted by Blue Sky 99

lol ,das zo ni waar he moek u mn MSN lijst es PMen mss?

JIMS!

Old Post Feb-01-2007 18:44 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Waarom moet ge producers kunnen bereiken in de eerste plaats?

No Rules, Great Old

Old Post Feb-01-2007 18:59  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

quote:
Originally posted by Progrez
Waarom moet ge producers kunnen bereiken in de eerste plaats?

Buh, ma ik ben ne verzamelaar

JIMS!

Old Post Feb-01-2007 19:04 
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

MSN buiten beschouwing gelaten is het toch opmerkelijk hoe ik nog steeds niemand heb gevonden die me de meerwaarde van het myspace-systeem kan duidelijk maken.

De meeste aandachtszoekers verschuilen zich maar wat graag achter de 'betere bereikbaarheid van producers'. Nu stel ik me opnieuw enkele vragen: Waarom moeten producers goed bereikbaar zijn? Wat zeg je er dan zoal tegen? En wat is het voordeel van 500 producers in een myspace te hebben staan?

Het is niet meer dan speeltje om de drang naar aandacht te bevredigen. Mijn gedacht.

No Rules, Great Old

Old Post Feb-01-2007 19:18  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

quote:
Originally posted by mellow_head
lol ,das zo ni waar he moek u mn MSN lijst es PMen mss?

Hier ziet u dus een voorbeeld van iemand die wil stoefen met z'n vriendenlijstje

Old Post Feb-01-2007 19:43  Belgium
Blue Sky 99
Tomas Neil

quote:
Originally posted by Progrez
MSN buiten beschouwing gelaten is het toch opmerkelijk hoe ik nog steeds niemand heb gevonden die me de meerwaarde van het myspace-systeem kan duidelijk maken.

De meeste aandachtszoekers verschuilen zich maar wat graag achter de 'betere bereikbaarheid van producers'. Nu stel ik me opnieuw enkele vragen: Waarom moeten producers goed bereikbaar zijn? Wat zeg je er dan zoal tegen? En wat is het voordeel van 500 producers in een myspace te hebben staan?

Het is niet meer dan speeltje om de drang naar aandacht te bevredigen. Mijn gedacht.

Vaak is het idd zo'n speeltje ... maar je kan een producer toch eens vragen naar de releasedatum van een bepaalde track? En nog zo van die dingen, iedereen heeft toch wel van die dingen die hij graag zou weten van z'n favoriete producer(s)?

Old Post Feb-01-2007 19:45  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Released Tracks
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBreaks ID Track! [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackQuo Vadis- "Sonic Boom" (Serious Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:56.

Forum Rules: