|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Feb-01-2007 11:06
|
|
|
 |
 |
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
|
|
|
En dat zogehete minimal/techno met die melodie lijnen is ook het geen wat mij kan bekoren dezer dagen
Het laatste jaar mag het de iets diepere klik klak variant daarvan ook nog vaak wel, maar het moet niet te leeg en nergens heen gaan worden, dat is enkel leuk voor een feest waar allemaal van die mafkezen los gaan dan ga je vanzelf wel mee.
Verder in het progressive house hoekje, van wat daar nog van over is zitten soms ook nog wel vette tracks tussen. Vorig jaar was ik helemaal verzot op de stuff van Terry Lee Brown Jr, verder 16 Bit Lolitas hebben ook goede dingen.
Die jaren daarvoor vond ik vooral die "griekse/turkse" prog sounds vet zoals velen, maar daar is ook weinig meer van over. (Als iemand hier nog recente tips in weet graag!)
En qua trance, tjah waar trek je de lijn maar ok, Ik luister eens in de 2 maanden heel even naar ASOT, maar dan denk ik echt waar is Armin mee bezig... Er komen zo nu en dan nog wel leuke "trancers" maar dat is dan dat ze een catchy gehalte hebben en het goed doen op de vloer, maar niet qua gevoel goed spacen of iets in die richting.
|
|
Feb-01-2007 12:12
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Feb-01-2007 16:19
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:02.
Forum Rules: