|
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben t met je eens Iris, dikke onzin die 1 april grappen. de 1 is nog lamer dan de ander.
moet je ff in chill out kijken, elke dj is er 3x gestorven op 1 arpil ghehehe
----------
OPtimus, misschien krijg ik dan de kans om ooit te draaien, dan mag jij mijn prive MC zijn "...springuh met zijn alleee.....met je handjes de lucht in......." en natuurlijk je eigen "bushalte-repourtaire" , kerel, wij komen der wel!!!
___________________
Allemaal gelul!!
|