Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous dormez combien d'heures par nuit?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Dj MYTYK
Quand j'etais sport-études athlé et que je fesais de la competition, le coach nous a toujours dit que les heures de sommeil avant minuit compte double, votre avis monsieur le doc?

Dormir à 1h du matin c'est avant minuit, c'est con comme truc

Old Post Feb-15-2007 11:28  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

10h mais bon mes nuits sont souvent agitées

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-15-2007 12:01  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZöR
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2005

beaucoup trop à mon gouts, mais si je dors pas assez, je suis pas de bonne humeur

Old Post Feb-15-2007 12:24  France
Click Here to See the Profile for ZöR Click here to Send ZöR a Private Message Add ZöR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by d&b
j'ai eu des periodes à 2 3h mais au bout d'un certains temps je décède et il m'est arrivé une fois de dormir 27h et sur le coup j'ai eu du mal à capter que j'avais raté un jour entier

c'est ouf ca non? ca m'est arrivé 3 fois l'an dernier, a chaque fois apres des périodes d'uen semaine d'exams... et une fois apres une partie de paintball hors du commun (cherchez pas je vous raconterai pas)

Sur le coup tu comprends pas qpoi ya pas le programme habituel du Mercedi a 23h à la télé... C'est juste qu'on est Jeudi quoi

Old Post Feb-15-2007 12:49  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

J'aimerai bien arriver à dormir au minimum 7 heures, mais en semaine j'arrive pas à m'endormir avant 1h du mat, résultat je doit faire 6 heure de sommeil même pas et du coup la journée je suis fatigué et le matin surtout j'ai du mal à me concentrer.
Sinon en vacances ça tourne entre 8 et 10 heures de sommeil.

Old Post Feb-15-2007 12:54  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by severnayaprods
c'est ouf ca non? ca m'est arrivé 3 fois l'an dernier, a chaque fois apres des périodes d'uen semaine d'exams... et une fois apres une partie de paintball hors du commun (cherchez pas je vous raconterai pas)

Sur le coup tu comprends pas qpoi ya pas le programme habituel du Mercedi a 23h à la télé... C'est juste qu'on est Jeudi quoi

Mais non stop ????
D&b tu as dormir sans jamais te réveiller c'est humainement pas possible ca si ???

Je me lève et je confirme

Old Post Feb-15-2007 13:37  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by PyrofraG
Mais non stop ????
D&b tu as dormir sans jamais te réveiller c'est humainement pas possible ca si ???

d&b...?....il est pas humain.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-15-2007 14:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by PyrofraG
Mais non stop ????

ben j'ai surement du me reveiller quelques fois, mais sans m'en apercevoir, tu sais le truc quand tu crois que tu dors alors que nan mais que au final si

mais ce qui est le plus inhumain c'est quand meme que quand ca m'est arrivé j'etais chez mes parents. vous voyez le genre de parents qui laisse leur fils dormir 1 jour entier comme ca sans le reveiller, style tiens qu'est ce qu'il fait, il est mort ? nan ché pas il dors surement..

Old Post Feb-15-2007 17:23  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Putain l'hallu tes parents moi les miens il me réveillent pour bouffer au minimum histoire que je survive.

Limite tu l'as fait mais tu t'en souviens plus !!!

Je me lève et je confirme

Old Post Feb-15-2007 17:30  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by d&b
ben j'ai surement du me reveiller quelques fois, mais sans m'en apercevoir, tu sais le truc quand tu crois que tu dors alors que nan mais que au final si

+1

Saloperie d'exams

Old Post Feb-15-2007 18:03  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

6h indéfectiblement.

Old Post Feb-15-2007 18:45 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romano-one
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2006

environ 7h les jours de cours.

10 a 12h les autres jours

Old Post Feb-15-2007 20:26  France
Click Here to See the Profile for Romano-one Click here to Send Romano-one a Private Message Add Romano-one to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous dormez combien d'heures par nuit?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery popular tune [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPush - The Legacy [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:35.

Forum Rules: