Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..
___________________
I love Ferry Corsten!! Join the forum!
UNDER THE SUN!
Mar-12-2007 12:11
Trance Night 04
Junior tranceaddict
Registered: May 2004
Location:
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..
for noe tull jeg veit at du stiller
___________________
Trance is my music
Mar-13-2007 00:16
DJ_Dark
Supreme tranceaddict
Registered: May 2006
Location: Asker, Norway
Haha. Var på MBXL med Ferry da. Men nå har jeg lite penger og noe på gang med ei jente
___________________
I love Ferry Corsten!! Join the forum!
UNDER THE SUN!
Mar-13-2007 08:44
Flanker
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Sala, Sweden
Vet någon om det går att få tag på förköpsbiljetter på annat sätt än att knalla till C.U.M. Clubwear i Stockholm och tjacka dom där? För oss icke-08or är det lite väl långt att åka bara för det. Känns lite osäkert att åka dit och hoppas på att komma in i dörrn...
Mar-13-2007 22:03
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk
jag KANSKE kommer, om jag lyckas med en grej..
Isåfall blir det marc van linden i Åbo med :P
___________________
Mar-17-2007 01:34
Trance Night 04
Junior tranceaddict
Registered: May 2004
Location:
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen
___________________
Trance is my music
Mar-17-2007 11:46
marlon69
tranceaddict in training
Registered: Mar 2007
Location: Stockholm, Sweden
Såg honom senast i Johannesburg på en fotbollsstadium under öppen himmel. Enormt! Hur mycket människor som helst. Enorma visuals. Undras om man vill jämföra med Münchenbryggeriet.... Får se om jag går....
___________________
You must dance! www.hkg.nu
Mar-17-2007 15:13
DJ_Dark
Supreme tranceaddict
Registered: May 2006
Location: Asker, Norway
quote:
Originally posted by Trance Night 04
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen
Ja, freeloop og Euphoria_Ibiza fra TA
___________________
I love Ferry Corsten!! Join the forum!
UNDER THE SUN!
Mar-17-2007 21:36
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
Location: Lidingö, Stockholm, Sweden
Originally posted by Trance Night 04
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen
Undrar som sagt precis samma sak - är det idé att försöka fixa biljett i dörren? Hur långt i förväg lär man få vara där i så fall? Ingen optimal lösning för min del tycker jag, men att åka ända till Sthlm bara för att fixa en förköpsbiljett är lite väl drygt.
Mar-18-2007 09:54
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Saxat från senaste nyhetsmailet!
Biljetterna till festen med världens största djs går åt med en väldig fart. Fortsätter det i samma takt är lär de vara slut långt innan festen så vänta inte för länge...