Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Venez raconter vos pires souvenirs de soirées...
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Je vous raconterais bien Innercity 2003, mais c'est trop long. Je laisse la place à mes amis Aghnar, ça femme, et Lytchix vous raconter le reste!

D'ailleurs pas mal d'entre vous connaissent déjà le parcours du combattant que l'on à mené ce jour là...

Old Post Feb-27-2007 20:49  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by maxxyme
Y'a quoi ?!!!

Le 10 y a la soirée de DJ mytyk, z'ont du mal a comprendre les bougres!

Old Post Feb-27-2007 20:59  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

le pire souvenir d'une soiree c quand j'ai failli mourir

Thunderdome - Global Hardcore Nation - Sportpaleis Antwerpen 18 October 1997

enfin les annees hardcore resteront gravees a vie comme les meilleures annees clubbing.............

Old Post Feb-27-2007 21:03 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007

quote:
Originally posted by _IDS_
Je vous raconterais bien Innercity 2003, mais c'est trop long. Je laisse la place à mes amis Aghnar, ça femme, et Lytchix vous raconter le reste!

D'ailleurs pas mal d'entre vous connaissent déjà le parcours du combattant que l'on à mené ce jour là...

A l'occas' raconte nous quand meme! tu excites mes neurones!

Old Post Feb-28-2007 12:37  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by dja-lex
le pire souvenir d'une soiree c quand j'ai failli mourir

Thunderdome - Global Hardcore Nation - Sportpaleis Antwerpen 18 October 1997

enfin les annees hardcore resteront gravees a vie comme les meilleures annees clubbing.............

Pourquoi t'as failli mourir? Raconte Alex!

Old Post Feb-28-2007 12:38  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

KarateKid Enfoiré! lol

quote:
Originally posted by stanymi
j'attends le 11 mars pour raconter mon pire souvenir de soirée.

T'es dur la Stany! D'autant que tu cours le semi le lendemain et que tu ne sera donc pas là pas vrai?

Old Post Feb-28-2007 12:39  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

attention là!!!!

* * * MULTI-POST D.E.T.E.C.T.E.D. * * *

DJ Mytyk: on ne poste pas 36 fois à la suite, mais on fait 1 seul et joli post...

Old Post Feb-28-2007 12:59  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:

les ptites étoiles, toussa, c'est chou... T'aurais pu mettre du rose en plus non ?

@ MYtYk, il se peut que je ne courre pas le semi cause, pas remis de ma blessure au genou (je vois le podologue demain qui me dira... Et surtout je vais aller recourir ce we pour constater des dégâts ou non :/). Pour ma boutade... c'était une boutade Si je ne cours pas le semi, je viens à ta soirée normalement (ça risque de ne pas dépendre que de moi, ... enfin j'espère... bref.)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-28-2007 13:16  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
les ptites étoiles, toussa, c'est chou... T'aurais pu mettre du rose en plus non ?

c'est noté.

Old Post Feb-28-2007 15:00  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by _IDS_

Ca me fait bien marrer quand j'y repense.

Old Post Feb-28-2007 17:24 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

A quand les thread payant?

quote:
attention là!!!!

DJ Mytyk: on ne poste pas 36 fois à la suite, mais on fait 1 seul et joli post...

J'espère que tu plaisantes max'?

Old Post Feb-28-2007 18:29  France
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Non, il ne plaisantait pas. Ce serait bien de faire "1 seul et joli post".

Old Post Feb-28-2007 18:35 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Venez raconter vos pires souvenirs de soirées...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID this awesome acid trance tune! [2006] [15]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoonman - Galaxia [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:34.

Forum Rules: