wel eens van hoge werkdruk en achterstand gehoord? als ik niet uitrust betekent dat ik
a) flink achter ga lopen, iets wat ik nou ook al doe
b) die hele week brak ben. ik gun mijzelf namelijk weinig tijd om bij te komen, en als ik dan op koninginnedag ook nog eens ga feesten is de hele week per definitie afgeschreven... en das niet goed voor de beoordeling.
gaat je stage dan voor feesten vraag je je misschien af==>> JA, ik prefereer een beetje carriere boven het nu elke week feesten, ondanks dat het zeeeeer aanlokkelijk is...
Mja wel van gehoort ja,die hoge werkdruk hebben we in de wereld van de verpleging 24/7,maarre daaraan ontsnappen zo now and then is meer belangrijk dan welke werkdruk dan ook.
En dan niet half maar dan gewoon in 1 keer bruut......NAAR DE TERING MET ZE ALLEN
En gewoon achteraf niet janken maar ff kiesjes op elkaar
Apr-04-2002 12:13
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Me dagje zal er ongeveer zo uit zien. op 29 april koninginne nacht in Utrecht. Vervolgens weinig slapen om sochtendts om een uur of 10 de auto te pakken en naar Amsterdam te rijden. (Ga niet met de trein, zeker niet wat er vorig jaar gebeurd is)
Stond er toen vrolijk tussen, en dat was geen pretje...
Apr-04-2002 12:14
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Dan had je vorig jaar flink pech in A'dam...ik had een van de laatste treinen
Dit jaar weer naar Amsterdam en kijken of daar snachts ook nog wat te beleven valt..
Apr-04-2002 13:02
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
zal waarschijnlijk nie veel gaan doen, waarschijnlijk hiero in nijmegen terrasje pakken denk ik zo.. heb vorige jaren ook nie echt veel gedaan tijdens koninginnedag..
Ik ga na Qontact gewoon door.
Vorig jaar was er op nieuwendijk ergens een groot podium met allemaal dj's, je kon daar flink stampen; kga daar zeker dit jaar ff afterpartyen
Meestal doe ik daar wel een dag over , savonds maybe nog ff dorp in, relexed terrasje pikken met mooi weer, biertje drinken, dat is het leven
En die dagen daarvoor heb ik familie reunie, beetje in Zeeland surfen
Dan heb ik 2 weken vakantie
En in de vakantie nie veel doen
Apr-04-2002 18:44
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
ik heb eigenlijk echt een schijt hekel aan k-dag!
Ik richt me volkomen op Qontact en als ik daarna nog leef... dat zien we dan wel...
Apr-04-2002 18:52
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Geen idee wat ik 29 april ga doen!
Antiphus moet iig draaien op 30 april overdags...ga ik lekker naast de TT's op een terrasje zitten en af en toe ff voetjes van de vloer
Apr-04-2002 21:05
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by magrec
kga geloof ik naar 2 days of kaos op de 29e met erg leuke dj's
ging jij daar heen joh?? was me nog helemaal nie opgevalle