net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.
------------------------------------------
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk.......
Apr-04-2002 13:14
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk.......
ok new wave, chill out, je hebt wel gelijk hoor was niet echt een slimme opmerking, maar Proxi heeft wel eens gezegd dat ze het daar met swamper over zou hebben, dus een kern van waarheid zit er ook wel in.
back to topic please, dat gedoe kunnen we beter vergeten
Originally posted by New Wave
net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.
------------------------------------------
wow
ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan ..
Apr-04-2002 13:34
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Biohazard
wow
ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan ..
Geaccepteerd!
Ik schrok net effe ook, "wow, tering, waar is holland forum", maargoed.....hij is der nog :-)
Apr-04-2002 13:37
eXos
The Delight
Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg
Apr-04-2002 13:41
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ik zat ook te kijken van hoe dat nu precies zat maar ik had kunnen uitslapen tot 10 uur dus ik was al klaar wakker
Maar ik vindt het wel een klein beetje onhandig ma er is wel mee te leven dussssssssss..........
Apr-04-2002 14:01
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m Zelfs met een 56k6 modem
Apr-04-2002 14:18
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by Jappio
Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m Zelfs met een 56k6 modem