|
מאחר והייתי כבר בשני ארועים כאלה של נקסט באילת אז אני משער שזה מחיר חבילה שכולל כניסה להופעות וגם מלון עם ארוחות, בטוח שזה כמה מאות. אולי יש מצב לקנות רק כרטיסי כניסה להופעות ואז זה יעלה פחות, אתם תעלצו להתקשר ולברר.
יסלח לי פרי אבל הייתי כבר באיזה 6 או 7 הופעות שלו וממש אין לי כסף, סבלנות, זמן ועצבים לגן חיות שילך שם. אפילו אם זה היה בתל אביב רוב הסיכויים שלא הייתי בא להחנק באומן 17. תדעו לכם שעד עכשיו יש לי תענוג מההופעות והפגישות עם איירבייס, היה טוב!
|