Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by AirPole
Sean Tyas verneukt Trance classics en maakt zelf kutmuziek! Meneer Prits daarentegen kan wel lekker produceren!
Volgens mij kan je je beter bergen Remy
En meneer Prydz heeft zeker geen classic verneukt waar hij ook nog is de top 40 mee binnen kwam. Die tyas is gewoon een knaak, hoewel ik een paar nummers van hem wel aardig vind. Zijn remix van diary of Jane vind ik super, maar al die classics is gewoon diep triest. Maar Prydz brengt ook heel veel troep uit. Vind ook van hem alleen sommige nummers gaaf zoals die nieuwe.
quote:
Originally posted by Remy D
En meneer Prydz heeft zeker geen classic verneukt waar hij ook nog is de top 40 mee binnen kwam. Die tyas is gewoon een knaak, hoewel ik een paar nummers van hem wel aardig vind. Zijn remix van diary of Jane vind ik super, maar al die classics is gewoon diep triest. Maar Prydz brengt ook heel veel troep uit. Vind ook van hem alleen sommige nummers gaaf zoals die nieuwe.
Er zit trouwens een groot verschil tussen de producties van 'Eric Prydz' en 'Pryda'...Vind ik dan
Mar-28-2007 10:04
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Wat jullie willen, maar ik vind toch dat Prydz echt wel wat meer respect verdient dan die sjaak van een Sean Tyas.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Mar-28-2007 at 11:01
Mar-28-2007 10:26
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Remy D
En meneer Prydz heeft zeker geen classic verneukt waar hij ook nog is de top 40 mee binnen kwam.
Prydz 'verneukt' classics uit de jaren 80. Toen was ik nog niet eens gebouwd, dat boeit me geen flikker of hij ze dan jat. Meneer Tyas verneukt trance classics die ik zelf enorm liefheb en ken. Voor mij is dat het grote verschil.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Apr-28-2007 12:34
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Het is niet op You tube en ik volg zelf die hele gouden kooi niet maar om dit heb ik me zojuist kapot gelachen. Hahhahahaah real life soap kan echt gaaf zijn.