|
| quote: | Originally posted by Vizay
borde egentligen masa mig dit, är ju fortfarande skyldig dig en bira för fan! 
Har hört rykten om att du även har lite remixer på gång så helt dött verkar det ju inte vara |
du är inte skyldig mig nån bärs än, har ju inte gjort klart jobbet än 
___________________
www . gate42 . net / www . patrikbjorkman . com
|