Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Jimmy Van M @Quattrocento#23, Bains Douches, Vendredi 6 Avril
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Oui je sais ce qu'est le delta heavy tour...

Jsuis pas spécialement fan, mais j'ai déjà écouté quelques sets...

Personne n'a dit ici que ce que faisait Massi on s'en foutait, au contraire, j'aimerais bien assister à une Quattrocentro mais j'ai toujours une soirée ou du taf prévu de longue date...

D'autre part, y'avait un léger sous entendu dans le 1er post, du genre : Le choix sera vite fait, A&B ca suxx...

Il est évident qu'il ya un certain clivage entre progueux et tranceux (jparle meme pas des housseux et des Italodanceurs )

Moi je trouve que si on se chambre gentiment, ca reste correct, et en plus y'a moyen de bien rigoler...

Après si on commence à sous-estimer untel parcequ'il va voir A&B... Même si c'est cheesy y'a moyen de bien rigoler quand même...

Was my 2 cents

Old Post Apr-01-2007 14:12  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gëist
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Il est évident qu'il ya un certain clivage entre progueux et tranceux

Perso, j'aime les deux, et aussi du death metal à mes heures.
Où ça un clivage???

Sinon, du peu que j'ai entendu de Jimmy Van M, j'aime

Après quoi il m'apparaît urgent de me taire.

*** Selenite ***

Old Post Apr-01-2007 14:15  France
Click Here to See the Profile for Gëist Click here to Send Gëist a Private Message Visit Gëist's homepage! Add Gëist to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Gëist
Perso, j'aime les deux, et aussi du death metal à mes heures.
Où ça un clivage???

Je prends un malin plaisir à emmerder D-miurge, andy se fout de moi quand j'achete des plaques prog...

C'est la confrontation de 2 mondes mais c'est sympa, dans la joie et la bonne humeur

Old Post Apr-01-2007 14:30  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by severnayaprods
j'achete des plaques prog...

sale looser.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-01-2007 14:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gëist
Senior tranceaddict

quote:
sale looser.

Ok, j'crois que j'ai compris

*** Selenite ***

Old Post Apr-01-2007 14:50  France
Click Here to See the Profile for Gëist Click here to Send Gëist a Private Message Visit Gëist's homepage! Add Gëist to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Ok, j'crois que j'ai compris

Au risque de passer pour un con, j'espère que tu as saisi le 2nd degré ???!!!

Old Post Apr-01-2007 15:01  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi
sale looser.

+1

Old Post Apr-01-2007 15:02  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
+1

Oué non en fait z'avez raison....

+1 aussi

Old Post Apr-01-2007 15:03  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

au pire allez voir A&B et descendez sur Toulouse le 12 Maihttp://www.inox-festival.com/, si les amateurs de prog rate cette date je ne pourrais plus les comprendre...

Old Post Apr-01-2007 15:07  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gëist
Senior tranceaddict

quote:
Au risque de passer pour un con, j'espère que tu as saisi le 2nd degré ???!!!

:'D
C'pas grave, tu me connais pas, on mettra ça là dessus ^^

Dommage, j'aime bien les gueguerres

*** Selenite ***

Old Post Apr-01-2007 15:09  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
:'D
C'pas grave, tu me connais pas, on mettra ça là dessus ^^

Dommage, j'aime bien les gueguerres

dis donc, t à la masse toi, non ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-01-2007 15:14  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gëist
Senior tranceaddict

Pourquoi à la masse?

*** Selenite ***

Old Post Apr-01-2007 15:22  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Jimmy Van M @Quattrocento#23, Bains Douches, Vendredi 6 Avril
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother tune! Please ID! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTransa - Carla's Theme [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:13.

Forum Rules: