|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Inderdaad!
En aangezien het meestal dezelfde mensen zijn die meedoen aan de contests denk ik dat het déjà-entendu gevoel soms wel storend kan werken. En uiteindelijk is het niet veel moeite om die lijst even te checken hé. Er zijn zóveel platen, dus je kan echt wel enkele nieuwe samples vinden als ze al eens gepasseerd zijn in een vorige contest... |
Mja, k, soms wel, zeker als het kort op elkaar is. Maar ik zie er geen kwaad in om een nummer dat in bv contest 5 voorkwam, in pakweg contest 25 nog eens te gebruiken. Zo'n lijst kan zeker zijn nut hebben, maar imo is het ni alsof deze "heilig" zou moeten zijn en geen enkel nummer uit zo'n lijst mag worden herbruikt. Diegene die de contest samenstelt moet dat zelf wat afwegen.
En ja, er zijn veel nummers die nog niet gebruikt zijn. Maar dat zijn dan wel al veel minder bekende, en dat bedoelde ik dus met de moeilijkheidsgraad. Om het redelijk toegankelijk te houden is een mix tss bekend en onbekend wel handig, alleen zijn de echt bekende niet zo talrijk voor handen.
|