Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Holland
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Glid in på en coffe-shop, köp en färdigrullad och må bra,

Du kommer inte ångra det...

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Apr-08-2002 21:35  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

åhhhhhh, den som ändå hade möjligheten att studera där

aja, får väl glädjas åt din lycka iaf *blänga med mördande blickar* :P

vitryss: drugfree is the way to parteee

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-08-2002 23:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Rasta

Klanka inte ner på nåt du inte provat, har haft den här diskussionen förut,

---
DanceSafe

Old Post Apr-09-2002 06:40  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

ok förlåt, ska inte klanka ner på nått som är allmänt destruktivt och farligt i för stora doser...

sen de faktumet att man kan tro att man e en apelsin å att alla runtomkring ska skala en....de e väll en bieffekt man får ta

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-09-2002 08:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Det blir vad man gör det till.....

Men, med hänsyn till rådande etikett regler här på svenska delen håller jag käft nu, denna tråd handlar juh inte om d0pe utan om Nederländerna..

---
DanceSafe

Old Post Apr-09-2002 09:18  Europe
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Bra Ta gärna upp den diskussionen igen ifall ni vill ta det Det var en intressant diskussion...

Själv bor jag nog kvar i sverige ett bra tag

Old Post Apr-09-2002 11:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Originally posted by Vizay
sen de faktumet att man kan tro att man e en apelsin å att alla runtomkring ska skala en....de e väll en bieffekt man får ta

och inte nog med det, man får tydligen stora L i pannan!!

Skoja bara.. beamish, ha det toknice i Holland...

Old Post Apr-09-2002 11:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

det får man!!!!

tycker bara inte dansmusik/trance o pillertuggande hör ihop...

Vissa väljer att bruka/missbruka droger, andra väljer att bruka/missbruka godis, mat, tobak, porr.. etc etc

Old Post Apr-09-2002 11:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Originally posted by Beamish
det får man!!!!

tycker bara inte dansmusik/trance o pillertuggande hör ihop...

Vissa väljer att bruka/missbruka droger, andra väljer att bruka/missbruka godis, mat, tobak, porr.. etc etc

Right... Våra åsikter skiljer sig på det sättet att jag inte anser att att bruk och missbruk är samma sak. Dock är det nog så att diskussionen hör hemma i tråden "party knark"

En sak bara... Jag hajar inte för fem öre vad som menas med att man får L i pannan... Har försökt listat ut det, men hur jag än vänder på det så får jag inte ihop det. Snälla säg, Jag är en nyfiken jävel

Old Post Apr-09-2002 12:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

först, jag tycker det är Ok att bruka. Så länge det inte går ut över andra vilket jag tror det lätt gör om många brukar vid exempelvis stora danceevents. Det vanliga folket får en bild av 15 000 knarkande människor som dansar till dunkande musik.

L i pannan e egentligen ett amerikanskt uttryck (tror jag), typ Looser...lite fånigt att översätta det till svenska kanske...

Old Post Apr-09-2002 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Va på GSSS i sommras... och där var det 15.000 påtända i ett tält...
Tjohoooo

Old Post Apr-10-2002 13:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001
jorå...

quote:
Originally posted by Beamish
först, jag tycker det är Ok att bruka. Så länge det inte går ut över andra vilket jag tror det lätt gör om många brukar vid exempelvis stora danceevents. Det vanliga folket får en bild av 15 000 knarkande människor som dansar till dunkande musik.

Yup! delsvis en tabbe för ryktet om dansmusik eller speciellt danceevents, men ändå, it's the truth. och många tänker Holland = Knark. det är nog inte alls svårt o få tag på skit därborta... kebab någon?

Old Post Apr-11-2002 17:45  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Holland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTemple One track - Played on ASOT [2013] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhunk Investigation - "Peace" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:40.

Forum Rules: