Originally posted by tijs08
kijk over 2 maanden dan staat fucking society er zekers ook hoog in de lijstje! terwijl wij die toch al sinds oktober kennen ofzo...
fucking society ligt ook al drie weken in de winkel.. tis maar net of ze 'm draaien bij TMF
Simulated heb ik (off course) ook gekocht.. wat ik het allerbeste Marco V nummer vind... verveeld me nog steeds niet. Confusion ga ik ook zeker kopen
Apr-10-2002 17:25
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik keek (zoals elke dinsdag) eff naar TT 291 (mega top 100) en ik zag daar dat Marco V-Sumulated de beste stijger was, van 67 naar 39 ofzoiets. Zo zie je maar weer dat de commercie way back is vergelijken met "ons".
Dit ter mededeling
het lijkt me toch wel bekend dat zenders zoals tmf en al die andere commerciële zenders oude nrs uit de doos gaan halen als er niet een commercieel genoeg nr uit komt in de afgelopen week, waardoor dat oudere nr ineens verkocht wordt en heel nieuw is voor het massapubliek.
Apr-10-2002 19:07
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by moogwai
fucking society ligt ook al drie weken in de winkel.. tis maar net of ze 'm draaien bij TMF
oja???
ja ik weet dat allemaal niet joh! ik volg de top 100 echt niet en tmf kijk ik al helemaal nooit......
vandaag wel in Ahoy geweest... ff achter de schermen gekeken... echt cool
nee joh!!!!!!!!! ik had er tentamens...
Apr-10-2002 20:38
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by tijs08
nee joh!!!!!!!!! ik had er tentamens...
Hehe.. je zit zkr op de ichtus.. Had een maat van me vandaag ook
Apr-10-2002 22:07
John