טוב אני עכשיו אחרי פירמוט ועוד משהו היום דיברתי עם חבר שלי הוא אמר לי שגם לו זה קרה והיה לו נורטון 2001 ....לא עזר
quote:Originally posted by yahel222 טוב אני עכשיו אחרי פירמוט ועוד משהו היום דיברתי עם חבר שלי הוא אמר לי שגם לו זה קרה והיה לו נורטון 2001 ....לא עזר כנראה שהוא לא עדכן אותו
___________________ Never again.
טוב עכשיו כבר לא משנה התקנתי גם נורטו 2002 ועשיתי עדכון נקווה שלא יקרה שוב
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA