Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Votre banque et vous ?
Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Je pas compris la

Je me lève et je confirme

Old Post May-06-2007 11:32  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

la BNP était classée comme étant la moins couteuse à ses clients par une étude le Point...

J'y suis depuis 2003 et ca se passe bien.

http://myspace.com/djshredr

Old Post May-06-2007 11:39  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by PyrofraG
Au fait comment va Audrey depuis son opération ?

merci.. tout va bien pour elle actuellement

Old Post May-06-2007 11:41 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Cool ça fait plaisir.

J'essaierais de vous spécifier un peu plus mes besoins dès que j'ai fini mes évals et je remonterai le thread car là je suis trop vague.

Merci pour vos réponses cependant

Old Post May-06-2007 11:43  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by PyrofraG
Je pas compris la

Par exemple je sais que la Comme Ma Bite fait e-carte Dans Ton Cul

C'était pas sorcier pourtant, vous n'avez donc plus l'esprit tordu par ici?

Old Post May-06-2007 13:01  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sotrance
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2005

je ne serai pas objective non plus vu que je bosse au Crédit Lyonnais...
Perso je déconseille fortement le Crédit Agricole, la Banque Pop aussi ; à contrario la SG et bien sûr () le LCL sont vraiment bien

Old Post May-06-2007 15:06  Italy
Click Here to See the Profile for sotrance Click here to Send sotrance a Private Message Visit sotrance's homepage! Add sotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by severnayaprods

Juste moi j'étais pas assez réveillé

Old Post May-06-2007 15:18  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by severnayaprods

t'inquiete j'avis capté moi

et je y avais meme pensé mais j'ai pas osé

Old Post May-06-2007 16:46  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by d&b
t'inquiete j'avis capté moi

et je y avais meme pensé mais j'ai pas osé

ptite bite va

Old Post May-06-2007 17:14  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Si tu as pas trop besoin de faire des opérations par internet, la Banque Postale est la moins chère des banques réelles pour un usage où tu as pas baucoup de fric, donc où tu risques d'utiliser les découverts autorisés, les chèques sans provisions. Recommandé par "UFC/Que Choisir".

Le Crédit Mut je crouve ça à chier parce que quand tu veux déménager, comme quelqu'un l'a déjà dit, tu peux pas faire de transfert de ton compte dans une autre agence, c'est vraiment le tiers-monde.

Et la Caisse d'Epargne c'est des voleurs niveau frais hors découvert, mais quand t'as du fric constamment, c'est comme les autres, ça se passe bien. Par contre leur site internet c'est le strict minimum : pas de virements bancaires uniques gratuits, faut enregistrer les comptes un par un en allant chez ton conseiller pour pouvoir enfin faire des virements gratuits. Au moins on peut déménager partout en France et garder le même numéro de compte.

Les autres banques j'ai jamais testé.

Après tu as aussi les banques en ligne encore moins chères, mais bon... en général c'est plutôt une banque secondaire pour leurs tarifs attractifs niveau virements en ligne gratuits, CB beaucoup moins chère.

Old Post May-07-2007 08:26 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by sotrance
Perso je déconseille fortement le Crédit Agricole, ...

on peut savoir pourquoi..?

Old Post May-07-2007 13:45  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by maxxyme
on peut savoir pourquoi..?

Oui pourquoi elle est bien ma banque =)

Old Post May-07-2007 13:51  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Votre banque et vous ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId #1 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRah - "Glow" (Airbase Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:20.

Forum Rules: