Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Internet future
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Ik wil toch nog de zaken die ik wil lokaal kunnen opslaan hoor. Zo een handheld en tablet toestanden zijn handig als je veel mobiel moet zijn.
Maar geef mij toch maar mijn robuuste PC hoek.

Dat zal wel de mening zijn van veel pc gebruikers, maar dat is natuurlijk ook eigen aan nieuwe toepassingen: het duurt een tijdje alvorens ze volledig ingeburgerd zijn. Op langere termijn zullen het wel toepassingen worden die door een groot deel van de bevolking gebruikt zullen worden.

Old Post May-09-2007 13:40  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Bwah ik ben gewoon van die mening. De meeste mensen gaan toch thuis op hun pc werken dus kan je evengoed investeren in een sterke betrouwbare desktop. Waarom zou je meer euro's gaan neerleggen voor een laptop die toch 95% van de tijd op je bureau staat?

Old Post May-09-2007 13:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen.

Old Post May-09-2007 13:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

quote:
Originally posted by Bertn
Ik denk dat de grootste trend convergentie gaat zijn. De grenzen tussen internet en TV zijn ongelofelijk snel aan het vervagen.

Beste voorbeeld hiervan is digitale televisie, maar voor de dure brol die ze hier in Belgie aanbieden als digitale televisie weiger ik ook maar een euro neer te leggen.

Wat ik graag zou hebben is een soort mediacenter waarmee ik via (W)LAN de media (films/muziek/foto's) die op mijn fileserver staan zonder problemen en via afstandsbediening op mijn televisie kan bekijken/beluisteren. Als het ware via mijn zapper op mijn TV bladeren door mijn bestanden en met een simpele knop de nieuwste Lost in mijn huiskamer kan brengen.

Old Post May-09-2007 13:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Devilex

Wat ik graag zou hebben is een soort mediacenter waarmee ik via (W)LAN de media (films/muziek/foto's) die op mijn fileserver staan zonder problemen en via afstandsbediening op mijn televisie kan bekijken/beluisteren. Als het ware via mijn zapper op mijn TV bladeren door mijn bestanden en met een simpele knop de nieuwste Lost in mijn huiskamer kan brengen.

Dergelijke installaties bestaan toch al?

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post May-09-2007 14:02  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Apple TV is zoiets. En op alle nieuwe HDTVs zit een RGB ingang, zoals je die op elke PC vindt.

Old Post May-09-2007 14:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

quote:
Originally posted by FenixStyle
Dergelijke installaties bestaan toch al?

Ja maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. En kunt ge daarmee dan echt browsen door al u bestanden alsof ge op u PC zelf bezig zit?

Old Post May-09-2007 14:05  Belgium
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Bertn

Idd, kijk maar naar Joost. Zo'n dingen zullen ook meer en meer naar voor komen.

Old Post May-09-2007 16:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Ik volg de internet-(r)evolutie ook op de voet en vind het fantastisch wat er tegenwoordig allemaal gebeurt. Ik ben ook een grote Google-fan, prachtig wat die mensen doen. Ik zou niet meer zonder mijn iGoogle, Gmail, PicasaWeb, Google Calendar, ... kunnen

Zonde dat België al zo ver achterstaat op Nederland en dat de kloof steeds groter wordt. Het zou super zijn als de VRT ook een site als www.uitzendinggemist.nl zou beginnen. De Belgische limieten zullen daar ook wel hun rol in spelen.

De grootste bedreiging voor het internet is volgens mij criminaliteit, met name spam en diefstal.

Old Post May-09-2007 16:37 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...

Registered: Dec 2003

telenet weer opgeslegen ofzo ? €1 meer op de factuur

Old Post May-09-2007 17:04  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

quote:
Originally posted by lievez
telenet weer opgeslegen ofzo ? €1 meer op de factuur

Is me die samengevoegde telemeter

Old Post May-09-2007 17:09  Belgium
lievez
relax...

Registered: Dec 2003

Wat ist nut... omdazze hunnen telemeter samenvoegen vragen ze nen €1 meer. €1 lijkt ni veel ma x hun aantal klanten.

Soms snappek die mannen toch allema ni ze. Geldklopperij alom in Belgie kzegget nog is

Ne mens moet al meer meer geld afgeven, en alles is duurder aant worden. Lamers

Old Post May-09-2007 17:15  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Internet future
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune ID - off the Uk's Australia Uncovered Tv prog [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRobert Gitelman & Jaron - Lost Sound [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:46.

Forum Rules: