Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ticketje te kopen voor tic van morgen
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

quote:
Originally posted by trance_vision10
vuile vlaming met jou vuile talig

Abruti ! Tu es juste capable de sortir une connerie digne du Vlaams Belang simplement parcequ'on te fait remarquer que ton prix de vente est trop élevé vu que le concert n'est pas sold out et qu'il y aura certainement des places à vendre moins cher a l'entrée...

Réfléchis un peu avant d'insulter (d'une façon débile) les gens.

Allez je me mets a ton niveau : "Je suis meme pas étonné de ce genre d'attitude vu la région d'ou tu viens".. C'est con hein comme phrase? Oui je suis d'accord.. mais du même niveau que la tienne..

Allez salut et bonne chance pour revendre ta place

Old Post May-19-2007 13:29  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

tu habites où à uccle ?

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-19-2007 13:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Ik woon in Sint pieters woluwe maar mijn vriendin woont in Ukkel (Fort Jaco)

Waarom?

Old Post May-19-2007 14:06  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dev
tranceaddict

Registered: Oct 2006

C'est quoi ces conneries ici

Mon oncle habite aussi a Uccle (Rue Verrewinkel ofazoiet)

Old Post May-19-2007 14:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Dev Click here to Send Dev a Private Message Visit Dev's homepage! Add Dev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Ukkel: The place to be

Soon a special forum Europe- Ukkel

Old Post May-19-2007 14:14  Belgium
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

non c'est bizarre je trouve, normallement les francophones se soutiennent ici

fort jaco ce n'est pas loin d'ici ça, moi j'habite tout près de l'observatoire (IRM).

Et ne te moques pas d' uccle on retrouve les meilleures cheeseburger ici, à place saint job

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-19-2007 15:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

En effet y a souvent de la file a la friterie place st job

Les francophones sont pas solidaires quand ils disent des conneries

Old Post May-20-2007 09:37  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ticketje te kopen voor tic van morgen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp To ID This BOMB! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMuzzaik - work it (rene amesz remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:54.

Forum Rules: