|
|
|
|
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Tering hey Riz,mot je mij der weer bijhalen
En sja in amerika had ik waarschijnlijk de stoel wel gehad toen ik op mn 29ste de geheel onschuldige (yeh rite ) RV in mn ban trok,of deed ie dat andersom,kweet ut niet meer
iig,lekker belangrijkkkk allemaal,en ofcuz zullen er mensen zijn die t allemaal niet goedkeuren,maar hey,wie kickt daar nouh niet op eh?
Ondertussen zijn we 31 en 19,heel binnekort is dat 31 en 20 maar dan alweer 32 en 20,zugt,zo schiet t ook nie op;p
|
Apr-12-2002 19:59
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Amerika is inderdaad een erg vaag land.
Ze hebben daar echt een verpest en dubbelzinnig rechtssysteem.
In Floriade kan je de doodstraf krijgen als je voor de derde keer bent opgepakt voor een soortgelijk delict (dus 3x doodstraf).
Veel onschuldigen in de dodencel, héél veel gevangenissen etc.
Je mag wel een wapen dragen, maar niet topless zonnen...
Je mag wel op je 16e auto rijden, maar pas op je 21e drinken...
Het enigste goede dat het Amerikaanse rechtssysteem naar mijn mening heeft is jury-rechtspraak.
Wat hier gebeurt is is je reinste uitlokking! Dat is echt stom, maar daar mag het. Het mag daar voor vele delicten, zoals ook hoerenloperij. De FBI 'huurt' wat vrouwen die langs de weg gaan staan en mannen oppikken. De vrouwen nemen de mannen mee, en als ze dan ergens boven op een kamer zijn, staat daar een FBI-agent die je arresteert. Echt superstom! En dit doen ze niet alleen hiervoor..
In Nederland begint deze ontwikkeling ook langzaam. In een aantal grote steden heeft de milieupolitie nu de bevoegdheid om een vuilniszak op de hoek van de straat te zetten, en zelf in de buurt te wachten totdat iemand er één bijzet. Zet je er één bij, dan ben je de lul....krijg je een boete. Ziek toch....
Greetz,
SnuggLe
Apr-13-2002 13:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:24.
Forum Rules: