|
"24" volg ik eigenlijk al zo goed als van het begin en ik heb tot nu toe seizoenen 1 tot en met 5 gezien (ik volg het op ka2 en heb S06 dus nog niet gezien). Ik blijf het een goeie serie vinden maar het nieuwe is er in ieder geval wel wat van af. Volgorde van favoriete seizoenen is moeilijk voor mij, S03 is mn favoriete seizoen, de rest vind ik grotendeels evenwaardig. Als ik ze nog ns opnieuw moest zien stel ik mijn mening mss nog wel bij.
Lost heb ik tot nu toe S01 en S02 gezien, en hoewel het mij in het begin zeker kon boeien heeft de serie toch veel kwaliteit verloren. Ik vind het minder interessant op dit moment en het is gewoon enorm irritant om steeds maar meer nieuwe misteries te zien en maar zelden antwoorden te krijgen. Hopelijk is S03 terug topkwalitieit
Heroes kwam voor mij vrij langzaam op gang, maar na de eerste paar afleveringen ben ik het echt geweldig beginnen vinden. Der zit ook nog heel veel potentieel in. Toch verkies ik voorlopig "24" nog boven Heroes
Prison Break kan mij het minst boeien, ik heb het een kans gegeven maar ik vind er echt niet veel aan. Ik ben wel van plan om in de toekomst alle afleveringen wel eens te bekijken, maar ik denk niet dat ik mijn mening nog echt ga bijstellen
24 > Heroes > Lost > Prison Break
|