|
Ghehehe, ik lees t net weer terug, net wakker.
Ff een normale leesbare versie van gister
Ik was dus naar Off Corso gegaan en toen moest ik mijn LEGITIMATIE laten zien... zegt ze nog "ja je bent 21 kan nog niet" , alleen ik ben 20 ghehehe... en de jongste van ons drie en kon gewoon doorlopen (hijs dan ook een kop groter )
Daarzo was in het begin relaxen enzo (niet echt iets voor mij) en toen ging de grote zaal open waar ze techno draaiden. Ik heb me er prima vermaakt met die muziek maar mijn vrienden vonden het dus ruk en ze wilden 1.30 weg.
Teon zijn we maar weer es naar Hollywood gegaan. Ik liep dus te stamepn en te feesten en toen kwam er ineens die turk van de beveiliging dat ik mee moest komen
Bleek dat ie zag dat ik had geslikt, maar ja, ik dacht ik heb nix meer bij me, dus nix aan de hand. GVD, bleek dat ik er nog 1 in me zak had, die vonden ze bij het fouilleren. Toen hebbik maar een verhaaltje verzonnen dat ik ze van een gast heb gekocht en ze zeiden dat ze me nix zouden doen (dat wist ik toch wel ) en dat ze wilden dat ik die "gast" zou zoeken voor hun.
Ik dus vrolijk door Hollywood lopen en zogenaamd zoeken ghehehe. Maar ja, toen zeiden ze dat ik nog 20 min had om mijn vrienden gedag te zeggen en dat ik om 3 uur me moest melden bij de EHBO post dan kon ik eruit gekickt worden
Was ik net 10 min aan t lopen kwam die turk weer naar me toe "Hoe kom jij nou weer binnen?" Ik had nog niet eens wat gezegd en hij zei dat ik weeeeeerrr mee moest pfffffff.... Toen werd ik maar eruit gegooid, ff naar de camera kijken, een plaatje schieten van Sjineesje en ik mocht weg.
Was ik op Centraal Station Rdam, stond ik in de rij voor de ingang van de trein, stond ik naast een schone dame : die dr kaartje niet kon vinden (ik ook niet toen). Ik had de mijne gevonden en zij nog zoeken en toen bleek dat ze dr kaartje niet bij zich had + geen geld+geen pinpas. Lekker kut voor dr, dus heb ik maar een kaartje voor dr gekocht (wat een heer ben ik ook  )
Ze ghad gewerkt bij de TMF awards en ze was lekkaaaaaaaaaaaa. Ff babbelen met dr, en toen ze eruit moest zat ik dus weer in mijn eentje in de trein
Vanaf Centraal Station Den Haag lekkr gelopen naar huis, was 30 min werk, (ja lekker snel als je strakstaat ghehehe).
Dit was dus mijn zaterdagavond ghehehe  
enne...
| quote: | Originally posted by TranceFool
sorry optimus, ik vin je een aardige gozer, maar als je loopt te dealen vind ik het terecht dat je er wordt uitgegooid |
ik heb dus NIET lopen dealen daar
|