|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Aendy, du säger att du kör väldans fort. Ska jag stå vid trottoaren och skratta när du förlorar körkortet bara för att du bryter mot en regel?? Argumentet är inkonsekvent. |
Det är en risk jag tar, jag bryter mot lagen och skulle jag åka fast får jag stå mitt kast. Och ja, jag är säker på att det är många som blir glada när det är en fartdåre mindre på vägarna. Jag glädjs inte åt andras misslyckande, då hade jag varit nöjd redan när jag såg att de var drogpåverkade. Jag glädjs åt när någon tar tag i situationen och ser till att folk håller sig till de regler samhället är byggda på. Vare sig det är trafikregler eller "drogregler". Men man får vara beredd att ta konsekvenserna för sitt handlande om man åker fast eller blir angiven (vilket händer om man är notorisk felparkerare).
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|