Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trip & Teuf (voyages aux NL) vs. FireProd (Out Of Time, EarthQuake) ..
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Kartman
La on a des faits : trip and teuf a récupéré le partenariat Q Dance

Peut-être, et alors ?

A mon humble avis, Q-Dance a dû se dire, autant ces mecs-là qui nous achètent des tickets, les payent, et viennent à nos teufs, on peut les prendre comme "partenaire", autant les autres qui bookent des DJs mais ne les payent pas, bye bye..?!!

Old Post Jun-28-2007 09:59  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by maxxyme
Peut-être, et alors ?

A mon humble avis, Q-Dance a dû se dire, autant ces mecs-là qui nous achètent des tickets, les payent, et viennent à nos teufs, on peut les prendre comme "partenaire", autant les autres qui bookent des DJs mais ne les payent pas, bye bye..?!!

Oui mais ca t'en sais rien !

Ce que je veux soulever c'est qu'on a aucune idée de ce qui c'est passé.

Déja j'avais meme pas entendu dire que les djs n'ont pas été payé à la earthquake.

Alors que d'hab ca se sait vite ex : misja et SV à PITC

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-28-2007 10:02  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kayrio
Suspended User

Registered: Mar 2007

En gros sa tourne autour d'une question d'argent si j'ai bien compris, maintenant reste a savoir qui n'a pas payé qui ...
je trouve sa dommage parceque si c'est que pour de la tune, le mieux aurait été que sa ce regle à l'amiable maintenant s'il y a huissier c'est que sa doit etre une grosse somme

Old Post Jun-28-2007 11:16  France
Click Here to See the Profile for kayrio Click here to Send kayrio a Private Message Add kayrio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trip & Teuf (voyages aux NL) vs. FireProd (Out Of Time, EarthQuake) ..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld track ID, help!!!!!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRobag Wruhme - Jena Makks [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:07.

Forum Rules: