Waarom niet? Waarom wel? De campagnes van de partijen zijn nog niet afgelopen, en niet iedereen heeft nog alles op orde. Het zou gewoon veel te vroeg zijn, dat kan dacht ik staatsrechtelijk op het moment ook niet.
quote:
Originally posted by Henkie_henk
w000t de puinhopen van paars worden als maar duidelijker.. skittrend..
k hoop dat dit ook betekend dat die JSF er niet doorheenword gerost..
Puinhoop ligt niet perse aan paars van nu hoor, is al eerder gebeurt.
Maar die JSF , daar hoef je je geen zorgen over te maken. Een demissionair besluit gaat geen belangrijke besluiten nemen, daar is het een 'demissionair' kabinet voor.
Het huidige kabinet blijft voor de sier wel aan zegmaar, nadat het afgetreden is, maar neemt geen belangrijke besluiten.
Lekker loos dus..
Greetz,
SnuggLe
Apr-16-2002 18:31
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
Tsja, tis alleen maar jouW land, jouW bestuur.
JouW toekomst....
Greetz,
SnuggLe
Apr-16-2002 19:47
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom niet? Waarom wel? De campagnes van de partijen zijn nog niet afgelopen, en niet iedereen heeft nog alles op orde. Het zou gewoon veel te vroeg zijn, dat kan dacht ik staatsrechtelijk op het moment ook niet.
het zijn niet alleen de campagnes van de partijen waar het om draait, maar ook de hele organisatie van het verkiezingen houden, zoals bijvoorbeeld stembiljetten sturen naar Nederlanders in het buitenland, en bovendien is het geloof ik vastgelegd in wet wanneer er verkiezingen mogen worden gehouden, maar hier ben ik niet zeker over