Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > John 00 Fleming
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Han var rätt så ok...men Joy Kitikonti var ju bara BÄST!!!

Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med människor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man än är . Tyvärr så var ljudet lite dåligt men en helt ok lokal.

Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto på fredan och lördan i NY.

Jag är lite sliten måste jag säga...

Old Post May-01-2002 11:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Gaby

Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med människor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man än är . Tyvärr så var ljudet lite dåligt men en helt ok lokal.

Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto på fredan och lördan i NY.

Härlit

Old Post May-01-2002 17:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:

Härlit! Kul o ha dig tillbaka

Old Post May-01-2002 17:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Hur var Joy Kitikonti eller?.....Var det bara techno han lira eller?

Old Post May-01-2002 17:42  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by x-dream
Hur var Joy Kitikonti eller?.....Var det bara techno han lira eller?

Tack grabbar! Här känner man sig alltid saknad så fort man är borta ett tag... ni är ju bara för gulliga!

Joy spelade en helt underbar blandning av allt, psyk, techno, trance, elektro...name it! Hårt och deep... Han var så jäkla bra!!! Och så hade han underbar kontakt med publiken hela tiden. Vilken star!

Old Post May-01-2002 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:

Tack grabbar! Här känner man sig alltid saknad så fort man är borta ett tag... ni är ju bara för gulliga!

Joy spelade en helt underbar blandning av allt, psyk, techno, trance, elektro...name it! Hårt och deep... Han var så jäkla bra!!! Och så hade han underbar kontakt med publiken hela tiden. Vilken star!

Det låter som att det var lyckat.....Något för mig allså....

Old Post May-01-2002 18:59  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

den låter som oljud i mina öron =)

Old Post May-03-2002 05:27  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > John 00 Fleming
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMR.C - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOBLIK - "Restless" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:29.

Forum Rules: