Han var rätt så ok...men Joy Kitikonti var ju bara BÄST!!!
Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med människor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man än är . Tyvärr så var ljudet lite dåligt men en helt ok lokal.
Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto på fredan och lördan i NY.
Jag är lite sliten måste jag säga...
May-01-2002 11:49
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Gaby
Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med människor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man än är . Tyvärr så var ljudet lite dåligt men en helt ok lokal.
Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto på fredan och lördan i NY.
Härlit
May-01-2002 17:27
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Härlit! Kul o ha dig tillbaka
May-01-2002 17:27
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Hur var Joy Kitikonti eller?.....Var det bara techno han lira eller?
May-01-2002 17:42
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by x-dream
Hur var Joy Kitikonti eller?.....Var det bara techno han lira eller?
Tack grabbar! Här känner man sig alltid saknad så fort man är borta ett tag... ni är ju bara för gulliga!
Joy spelade en helt underbar blandning av allt, psyk, techno, trance, elektro...name it! Hårt och deep... Han var så jäkla bra!!! Och så hade han underbar kontakt med publiken hela tiden. Vilken star!
May-01-2002 18:03
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
quote:
Tack grabbar! Här känner man sig alltid saknad så fort man är borta ett tag... ni är ju bara för gulliga!
Joy spelade en helt underbar blandning av allt, psyk, techno, trance, elektro...name it! Hårt och deep... Han var så jäkla bra!!! Och så hade han underbar kontakt med publiken hela tiden. Vilken star!
Det låter som att det var lyckat.....Något för mig allså....