|
Re: Re: Re: Re: ff weg
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hehehehe......had riz toch gelijk met haar comment 
dj Bazz...als je terugkomt uit Rome mag je een allochtonen-cursus nederlands gaan volgen, is vast op kosten van Het Rijk |
Damned alweer woorden daar vergeten, had toen haast, want moest mijn tas nog inpakken, maareh boeiuh! er moest nog bij 'achter' bij staan
maar goed, ff beetje ontopic:
Rome was vet gaaf, heb geen zin om alle dingen op te schrijven, dus hier de (hoogte)punten maar ff op een rij:
- slaaptreinen zuigen, heb maar 5,5 uur in totaal geslapen op de heen en terugreis.
- we hadden nog een vechtpartij op de Spaanse Trappen met een school uit Deventer (iemand die daar woont op dit forum?)
- je kunt er oude gebouwen bezoeken tot je erbij neervalt
- cocktails heersen daar vet!
ok dat wast wel ongeveer, misschien later meer voel me nu dronken door die slaaptrein zonder dat ik drank heb gehad
|