ik heb nog mijn twijfels of ik hier heen ga...
Want in de fun is er ook weer een top top line up Tiesto,armin,ferry en nog een zooi...en het kost ook nog es goedkoper.
Maar ja Qontact heeft wel judge jules en seb fontaine(waarom draait ie zo vroeg???)Jean als afsluiter dan moet je zo snel mogelijk wegzijn. Vorige keer bij TE in heerenveen was ie om te janken 
|