|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jaaaaaaaaaaaa, ik ben de PRODIGY helemaal vergeten.
Ik was vorig jaar aan het werk op Lowlands, en daar kwamen ze ook. Ik stond er GVD 300 meter vanaf, maar mijn baas zat te zeiken. "Als jij erheen gaat dan wil iedereen erheen!" GVD! Ik had nog backstage pass en alles, omdat ik er aan het werk was. Was wel mooi KUT!
Half-Lowlands stond toen bij dat concert te kijken..
Nog wat btw: Tiesto komt dit jaar ook op Lowlands..
Greetz,
SnuggLe |
Ik heb ze in 1994 (of 95???) op Lowlands gezien! Op een gegeven moment kwam "outer space" OMG!!!!!! vet hakkuh hehehe
Was echt een topconcert 
Ik heb geen wensen meer qua dj's zien, enige wens is een privé-optreden van Paul van Dyk 
Heb Oakie gezien, PvD vaak, Mauro vaak, Scot 2 x (project), Chris Liebing 3 x misgelopen: 1 x wel gezien haha, Armin ook een paar x. bij Tiesto in de boot gestaan 2000/2001..tja....ik heb al m'n dromen wel verwezenlijkt 
Carl Cox en Tom Harding loop ik altijd express mis, dat vind ik echt bout gewoon 
eigenlijk was t vroeger veel makkelijker met dj's ontmoeten enzo! elke zichzelf respecterende dj kwam wel naar Leeuwarden/Deinum om de Mouth of Madness en dj Uzi te bezoeken, en aangezien ik bij de vriendengroep zat was een meeting snel geklaard zelfs Gabber Piet is wel s geweest, maar ook snel weer weggekeken 
mja...ik ben gelukkig