Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wish list
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Eh...moeilijk, maar hier komtie:

DJ Stigma.... jammergenoeg hoor je weinig van hem laatste tijd.
Nick Warren
Carl Cox (DV 2000 was super, wil meeeeeer!)
Olav Basoski
DJ Zagros
Misjah Helsloot
DJ San

Tsja, en dan de standaard namen die ik wel vaker wil zien:
De hele BlackHole crew (Montana, Dazzle, Cor Fijneman, Jaimy, Fred Numf, LeBlanc, Tiesto...)

Greetz,
SnuggLe

Old Post Apr-20-2002 13:06 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

DJ Scot en Cosmic Gate. Ik had ze gemist op TE....

Old Post Apr-20-2002 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

wie wil ik heel graag nog een keertje zien?
pfff, dat zullen er heel veel zijn zeg! ff denken hoor..
ik maak trouwens een lijstje van alleen de namen die ik nog niet heb gezien maar dat wel heel graag wil.. anders wordt die lijst zo lang!

Anthony Rother (Live)
DJ Hell
The Hacker
I-F
Vitalic (Live)
Marco Carola
Laurent Garnier
Acid Junkies (Live)
Alexander Kowalski (Live)
Chris McCormack
Pounding Grooves
DJ Shufflemaster
Alter Ego (Live)
Space DJz
Slam
Josh Wink

Danny Tenaglia
Steve Lawler
Deep Dish
John Creamer & Stephane K
Prodigy
Underworld
Plump DJ's (!!!)

en deze naam wil ik heeeeel erg graag nóg een keertje zien:

Terence Fixmer (Live) (aaaaah, wat was dat RANZIG, VIES en SMERIG wat hij liet horen!!!!! )

Old Post Apr-20-2002 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Jaaaaaaaaaaaa, ik ben de PRODIGY helemaal vergeten.

Ik was vorig jaar aan het werk op Lowlands, en daar kwamen ze ook. Ik stond er GVD 300 meter vanaf, maar mijn baas zat te zeiken. "Als jij erheen gaat dan wil iedereen erheen!" GVD! Ik had nog backstage pass en alles, omdat ik er aan het werk was. Was wel mooi KUT!
Half-Lowlands stond toen bij dat concert te kijken..

Nog wat btw: Tiesto komt dit jaar ook op Lowlands..

Greetz,
SnuggLe

Old Post Apr-20-2002 15:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik was vorig jaar aan het werk op Lowlands, en daar kwamen ze ook. Ik stond er GVD 300 meter vanaf, maar mijn baas zat te zeiken. "Als jij erheen gaat dan wil iedereen erheen!" GVD! Ik had nog backstage pass en alles, omdat ik er aan het werk was. Was wel mooi KUT!

Greetz,
SnuggLe

Ik heb ze in 1994 (of 95???) op Lowlands gezien! Op een gegeven moment kwam "outer space" OMG!!!!!! vet hakkuh hehehe
Was echt een topconcert

Ik heb geen wensen meer qua dj's zien, enige wens is een privé-optreden van Paul van Dyk

Heb Oakie gezien, PvD vaak, Mauro vaak, Scot 2 x (project), Chris Liebing 3 x misgelopen: 1 x wel gezien haha, Armin ook een paar x. bij Tiesto in de boot gestaan 2000/2001..tja....ik heb al m'n dromen wel verwezenlijkt
Carl Cox en Tom Harding loop ik altijd express mis, dat vind ik echt bout gewoon
eigenlijk was t vroeger veel makkelijker met dj's ontmoeten enzo! elke zichzelf respecterende dj kwam wel naar Leeuwarden/Deinum om de Mouth of Madness en dj Uzi te bezoeken, en aangezien ik bij de vriendengroep zat was een meeting snel geklaard zelfs Gabber Piet is wel s geweest, maar ook snel weer weggekeken
mja...ik ben gelukkig

Old Post Apr-20-2002 15:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Eh...moeilijk, maar hier komtie:

DJ Stigma.... jammergenoeg hoor je weinig van hem laatste tijd.

Misjah Helsloot

INDERDAAD!! ik vroeg mij van het weekend ook al af wat er met hem gebeurt... heeft iemand nog een site of gigs van hem??? wil hem ook zien namelijk...

misja is overigens zeer de moeite waard

voor mijzelf, naast stigma:

paul oakenfold (moet nog STEEDS mensen zien te charteren....lukt nog niet echt)

scot bond wil ik ook wel weer eens zien.. was op TE destijds PHAT, maar toen stond ik voor de kassa in de rij om bonnen.... dat duurde 35 minuten... daarna meeting... dus niet op staan springen. wil ik nog een keer doen!

tiesto: weet ik nog altijd te ontlopen

paul van dyk

en NATUURLIJK fragma, jean, jose en jurgen!!!!!!!!!

die roeleren ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

zijn nog plenty of names die nog moeten, maar geen zin die in te tikken...

Hard = goed

Old Post Apr-22-2002 09:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

hmmzzzzzzzzz, nou Laurant Ho......heb ik een setje van, dacht Technoparade livesetje....tering wat kan die gast bruut raggen, die wil ik nog wel een keer zien draaien op een technofeestje.
Cari Lekebusch is echt masterlijk, alleen telkens als hij draait dan kan ik niet.......maaaaaaarrr 18 mei dan komt daar verandering in want dan draait op Bamiballen Awakenings en dat wordt beukerdebeukbeuk

Old Post Apr-22-2002 09:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Little Theseus
Oja, Orbital mag ook wel in het lijstje denk ik.

Orbital wil ook wel eens een keertje zien. De muziek doen ze ter plekke maken. Ik heb het eens een keertje bij een concert op tv gezien. Mooi man...

Verder wil ik chris raven nog eens een keertje zien draaien. Die gast draait lekkere muziek

Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Apr-23-2002 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Ik heb Aphex Twin ooit live gezien/gehoord in engeland.
Jezus wat een freak en het publiek nog 10x zieker maar wel onwijs lachen

Old Post Apr-23-2002 11:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Ik wil PvD, AvB, Ferry Corsten, Cosmic Gate, Dumonde, DJ Scot Project en Hennes & Cold wel eens in de HMH horen. Ik weet dat ze goed zijn maar als ik ze dan hoor, dan ook gelijk goed!

Old Post Apr-23-2002 11:49 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

het gaat tegen mijn principes in, maar ik moet toegeven dat Francois op T-E WREED draaide (goed dus)
verder eeh...
wat ik voor een deel al gezien heb, maar gewoon vaker wil zien, en wat ik nog moet zien:
Scott Bont
Yoda
PvD
Paul Oakenfold
Yves de Ruyter
Royksopp !!
ARMIN
DJ Dean
PAVO
Russenmaffia
Kai Tracid (inderdaad heel Tracis Traxx)

en waarschijnlijk nog duizend namen vergeten...
komt allemaal wel, geduld is een schone zaak

greetzz

Old Post Apr-23-2002 14:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:

Greetz,
SnuggLe

Hehe ja ik stond ertussen, heb niet alles gezien, maar was ze eerder ook al eens tegengekomen op lowlands, altijd leuk.

Moet je er dit jaar weer werken? dan kan je vast wel wat regelen dat we niet zolang in de rij moeten staan met 30kg bagage, sta je dan 3 uur te bakken in de zon, draaien ze ook nog constant gezellig... gezellig... oh wat is het hier gezellig, sarcasten

owja en bovenaan mijn lijstje van dj's die ik nog nooit gezien heb staat bij mij nu Jeff Mills, heb ik laatst pas ontdekt, maar die ga ik zeker nog een keertje zien

Last edited by T.H.C. on Apr-24-2002 at 08:23

Old Post Apr-24-2002 08:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wish list
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackInertia - The Chamber [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - "Cloud 9" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:44.

Forum Rules: