|
|
|
|
 |
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik denk dat moest Armin de titel hebben er niks zou veranderen aan wat er nu is. Armin gaat idd de mindere kant op. Vorig jaar vond ik hem nog super. Qua producties vind ik hem nog altijd goed. "This world is watching me" en "Rush hour" zijn toch wel erg goed in mijn ogen. Maar ik denk dat ge vooral de platenkeuze in z'n sets bedoelt. Sean Tyas en consoorten wil ik ook uit z'n sets. Buiten Lift en Louvre herken ik geen enkele andere Tyas-plaat omdat ze zo standaard zijn. Moest Armin dit soort platen uit z'n sets verwijderen en terug wat platen draaien die niet van zijn eigen label zijn zou hij denk ik terug veel verbeteren. Hoe dan ook, als hij nu nr 1 wordt of niet volgens mij gaat het blijven gaan zoals het nu is. Misschien dat hij volgend jaar terug scoort met een goed album. Shivers vond ik alleszinds erg goed. Ik denk niet dat er dingen zijn waar Armin nog meer aandacht mee kan bereiken. Er bestaat al een "In Concert"-concept onder "Armin Only" en hij heeft al een radioshow. Veel nieuws kan er niet meer komen. Tenzij hij de commerciële toer op gaat en poppy platen zoals PvD begint te maken. Indien dat gebeurt, heeft hij ook wel voor mij afgedaan, maar persoonlijk zie ik da nog nie snel gebeuren. Laat ons hopen! |
Wat ik nog erger vind dan die Tyas platen (en consoorten), is de vocale rommel die hij steeds maar in zijn sets draait. Misbaksels als "Love You More" en "Anthem". Armin heeft de laatste tijd wel een aantal behoorlijke sets gedraaid, maar hij kan het echt niet laten om dergelijke vocale nummers te draaien. Vind ik gewoon ontzettend jammer. Daarnaast heb je dan nog zijn Asot's, die ik behoorlijk magertjes vind. Ik ben er dan ook (grotendeels) mee gestopt met ernaar te luisteren (zn laatste viel nog enigzinds mee)
En als producer vind ik Armin al helemaal niet goed bezig. Ik moet toegeven dat "This world is watching me" en "Rush hour" nog enigzinds meevallen, maar uitzonderlijk goed zijn ze ook niet. Daarnaast heeft hij dan nog tracks als "Love You More" en "Saturday Night" gemaakt, die ik echt niet goed vind. Ik vind ze ook helemaal geen trance meer (neigt eerder naar slechte popmuziek).
|
|
Aug-15-2007 17:16
|
|
|
 |
 |
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006
|
|
|
idd vind ik saturday night bijzonder slecht.
Rush hour & This world vind ik ok maar niks verrassend.
Van de Tyas platen zijn er zowel goeie dingen als grote shit. Wat hij onder dave 202 doet vind ik persoonlijk goed. Ook One more night out en lift vind ik heel sterk.
Love you more, tja, niet een echte goeie plaat, heel commercieel, maar ik heb geen probleem om dit plaat in een set te horen, voor zover al de set niet met zulke track is gemaakt. Allez een moment waar iedereen kan zingen in een set me vele energie en met een goeie sfeer zoals in tomorrowland is toch funny denk ik. Zelfs als ik weet dat die plaat niet goe is. T'is net hetzelfde voor food. een fastfood weet ik dat, wat de kwaliteit betreft, is het niet heel goe. Toch is een giant menu eet ik graag sometimes 
Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels) |
|
|
Aug-16-2007 09:20
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 12:31.
Forum Rules: