Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Blank & Jones @ queen club 12/10/2007
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Gnééé, moi qui disait justement à quelqu'un ya pas longtemps que j'aurai bien voulu savoir qui était le prochain guest du QUeen...

Bah ca sera sans moi je pense, ADE la semaine avant, etudes femme toussa, et surtout, bah Blank & Jones j'ai jamais trop accroché... M'ont tjs fait un peu penser a Andre Tannenberger, et là tracklist qu'a posté Gaudeloupe là m'a pas franchement rassuré...

Love is gooooooooooooooooooooooooone

Old Post Aug-19-2007 08:03  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

beurk b&J...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-20-2007 07:49  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Insigma
beurk b&J...

On s'en fout B4 et au pire on file à l'Apocalypse

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Aug-20-2007 10:22  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Kartman
On s'en fout B4 et au pire on file à l'Apocalypse

On va faire comme tous les autre pélerins alors... On va monter de la vallée par dizaines de milliers

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-20-2007 10:33  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Insigma
On va faire comme tous les autre pélerins alors... On va monter de la vallée par dizaines de milliers

en stop

Old Post Aug-20-2007 10:37  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Me demande si je vais pas me faire plus que des before moi maintenant

Old Post Aug-20-2007 10:42 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

les after peuvent être intéressants aussi... Enfin faut voir... avec qui/quoi/ou/comment... enfin tout le chantier quoi

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-20-2007 10:59  France
anne348
.

Registered: Sep 2005

mdr, certes

Old Post Aug-20-2007 13:02 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Bon alors B4 ou pas que je reserve mes billets de train ?

Faut je check mes bookings aussi c'est la folie en septembre et octobre je sais pas

Old Post Aug-20-2007 22:05  France
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Elle sort d'où cette info des prochains guests au queen ?

Old Post Aug-20-2007 22:13  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by _ Andy _
Elle sort d'où cette info des prochains guests au queen ?

Oui c'est vrai ca je plussoie !

des rumeurs pour un retour de a&b aussi.

Pis la rumeur pour armin qui traine depuis 2 ans....

Old Post Aug-20-2007 22:26  France
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by Kartman

Oui c'est vrai ca je plussoie !

des rumeurs pour un retour de a&b aussi.

Pis la rumeur pour armin qui traine depuis 2 ans....

quote:
on verra arriver dans les VIP Paavo et John de Above & Beyond. On discute un peu, bla bla, quand est ce qu'ils reviennent au Queen etc…. donc exclu de Daniela : Above & Beyond reviennent en Novembre au Queen, ils m'ont bien dit qu'ils avaient grave kiffé leur passage sur paname et paavo me disait qu'il regrettait de pas être venu !!!

Elle discute un peu avec sa femme pendant qu'il se fait encore interviewer dans un coin puis Daniela lui pose la fameuse question de cette NO, ‘est-ce que tu viens mixer à Paris ?', et là direct Armin lui répond que oui, au Queen et lui demande si c'est un bon club. Daniela, toute folle, lui répond que oui c'est super (bon je suis pas tout à fait d'accord mais à sa place j'aurai dit la même chose), il y a une ambiance de dingue (pour les soirées trance). Armin lui dit que normalement il viendra en Decembre

http://xgreg69x.free.fr/Rds/RdsNatureOne2007.htm

Old Post Aug-20-2007 23:12  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Blank & Jones @ queen club 12/10/2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProg House ID from 2003 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJoh Tejada - "Chorgs" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:17.

Forum Rules: