Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ik voel me kut - topic
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.

Yarnie begreep het tenminste op irc:

in ieder geval....... AJAX WORD KAMPIOEN!!!!
volgend jaar champions league kaarten kopen
ja das ook een schande man
*** Massive` is now known as stoelp00t
ajax kampioen
k ben wel voor ajax
*** Chicane is now known as tafelp00t
*** tafelp00t is now known as Chicane
daar niet van
maaar ajax is zo sleecht
feck you, je bent voor ajax man
zegt veel over de nederlandse competitie dit

Greetz,
SnuggLe

Old Post Apr-21-2002 18:47 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens

Old Post Apr-21-2002 18:49 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

OK

FF serieuze reactie:

Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.

Maar hoe dan ook:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld. Geen één club die echt de titel verdient.

En PSV en Feyenoord moeten zich beiden schamen. Dat ze met zulke selecties zoveel punte hebben laten liggen. Dat ajax niet zo'n geweldig voetbal heeft gespeeld is nog te begrijpen.

Het heeft de mindere selectie, trainerswissel. Ze moesten eigenlijk opnieuw beginnen.

Maar goed. Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd. Ajax wordt kampioen Ik schaam me ervoor.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-21-2002 18:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES!

Met vriendelijke groet.

Old Post Apr-21-2002 19:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES!

Met vriendelijke groet.

Het is maar waar je tevreden mee bent

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-21-2002 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by raoel
Het is maar waar je tevreden mee bent

Nou, als je failliet bent en je dan tegen de verwachtingen in (media heeft het eigenlijk alleen over NAC en Heerenveen als subtoppers) toch nog Europees voetbal haalt, mag je heel tevreden zijn.

Met vriendelijke groet.

Old Post Apr-21-2002 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
balletje opgooien...

en ik maar denken dat deze site TRANCEaddict heette....

Old Post Apr-21-2002 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Blik
lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens

Da vinnik nou ook ik denk dat vooral Feyenoord en Ajax de laatste paar weken beter zijn gaan voetballen en dan bedoel ik echt als een team. Eerst was het bij Ajax alleen een van der Vaart die echt opviel maar nu die nog geblesseerd is vin ik ech dat ze meer als een team zijn gaan voetballe

Grtz

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Apr-21-2002 19:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by raoel
Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.

Dan moet PSV de resterende wedstrijden allemaal winnen, dat zie ik ze eigenlijk ook niet doen, ze spelen echt slecht de laatste tijd m.u.v. de wedstrijd tegen Feyenoord was het allemaal bagger

PSV gaat gelijkspelen tegen Willem II en dan word feyenoord nog lekker 2de

Old Post Apr-21-2002 21:07 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

dordrecht 90 had ook kampioen kunnen worden :S

ta-forum-members midi site

Old Post Apr-21-2002 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.

hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....

lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn

Heerlijk zo'n voetbal-thread

Old Post Apr-21-2002 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld

klopt mar Ajax speelde de eerste helft vandaag wel erg lekker.. alleen moeten de kansen beter benut worden!!
en psv speelde gister gewoon slecht vond ik.. en zo haal je die achterstand nie in, maar dat terzijde..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Apr-21-2002 21:43  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ik voel me kut - topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"party" dance song [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Lizard (Picoto Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:03.

Forum Rules: