|
| quote: | Originally posted by Blik
lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens |
Da vinnik nou ook ik denk dat vooral Feyenoord en Ajax de laatste paar weken beter zijn gaan voetballen en dan bedoel ik echt als een team. Eerst was het bij Ajax alleen een van der Vaart die echt opviel maar nu die nog geblesseerd is vin ik ech dat ze meer als een team zijn gaan voetballe
Grtz
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
|